Beoordeeld op 22 augustus 2015

We verbleven hier 5 nachten. We kregen een erg ruime suite met een zeer grote en luxe badkamer. Het hotel is een eeuwenoude villa en heeft dan ook een mooie deftige en rustieke uitstraling. Het personeel is zeer beleefd en houdt zich op de achtergrond.
Ontbijten in de tuin is erg aangenaam. Het is geen goedkoop hotel maar dat vertaald zich ook naar het gevoel van luxe tijdens het verblijf.
De villa ligt ongeveer 10 minuten rijden van Lucca, 25 minuten van Pisa en 30 minuten van de zee.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
principessalucca, Direttore van Villa La Principessa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 oktober 2015

Dear Kai G
We are so happy you enjoyed your stay , thanks for your review and for the kind words about the Villa and our restaurant.
We do our best to offer a wonderful stay taking care of our guests in a relaxed and private atmosphere

We look forward to welcoming you again for your next visit in Lucca

Beoordeeld op 23 september 2014 via mobiele applicatie

Op onze reis naar centraal Italië deden we dit hotel aan . Het was deze reis ons 4 hotel. De foto's die we gezien hadden riepen toch een bepaalde verwachting op. Anderzijds was de prijs zo laag en dat inclusief ontbijt dat we eigenlijk zeer benieuwd waren. Het was inderdaad een prachtige villa. Uitstekende slaapkamer ietwat gedateerd maar volledig passend in deze villa. Schitterende tuin met bemand zwembad en een meer dan geweldig ontbijt. Tel daarbij op het zeer vriendelijke personeel, de locatie nabij Lucca en je komt tot de slotsom. Hier gaan we zeker terug

Verbleef: september 2014, reisde met een partner
principessalucca, Direttore van Villa La Principessa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 april 2015

Dear jensje,
We are glad that you enjoyed our hotel. thank you

Beoordeeld op 15 september 2014

Een prachtige Toscaanse villa in een lommerrijke tuin waar 's middags de lunch geserveerd werd.
Het ontbijt is zeer uitgebreid, zou niets kunnen bedenken wat er niet was!
Bediening is zeer vriendelijk met gepaste afstand. Kamers zijn zeer comfortabel en schoon.

• Verbleef: mei 2014, reisde met een partner
principessalucca, Direttore van Villa La Principessa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 april 2015

Dear Jokierott,
Thanks for the nice words that he dedicated to our hotel.
Ciao
Ivan C.
Manager

Beoordeeld op 3 augustus 2014 via mobiele applicatie

Wij hebben 4 nachten in Villa Principessa gelogeerd en heerlijke dagen doorgebracht ondanks het minder goede weer. Alleen de laatste dag konden we aan het heerlijke zwembad liggen. Wij hadden een heerlijke ruime kamer met walking closet en een zeer ruime badkamer, grote douche en apart bad. De ambiance is fenomenaal, grote zitkamer, waar wij heerlijke wijn dronken. Ontbijt prima, personeel goed. Diner zou beter kunnen, tournedos niet mals, brochettes tomaat niet krokant. Maar het fantastische terras maakte veel goed. Prosecco lekkere grote glazen en van goede kwaliteit. Het hotel ligt aan een drukke weg, die je niet hoort. Het hotel ligt niet in een centro commercial, goed gelegen tov centrum Lucca. Als je redelijk betaalbaar 4xxxx wil logeren en van een mooie tuin houdt, in een historisch gebouw, dan is dit een aanrader.

Verbleef: juli 2014
principessalucca, Direttore van Villa La Principessa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 april 2015

Dear Caroline
thanks for your comment ! We need your opinion to improve our services day by day

The staff is pleased for the nice words spent about our services .

We are waiting for your next trip to Tuscany. Grazie!!!

Beoordeeld op 13 januari 2010

Wat viel dat tegen.
Bij binnenkomst leek dit hotel bijzonder. Ontvangst was vriendelijke.
De kamer was klein, badkamer erg klein.
Zwembad wel mooi, maar er was bijna een gevecht om stoelen bij het zwembad.
Jammer, dat ook na 19.00 uur dit zwembad gesloten was in dat hete weer.
Bij het ontbijt waren vaak de croissants en broodjes op. Koffie was lauw/koud/oud. We bestelden i.p.v. koffie uit de pot een cappucinno. Die was goed!
Weinig en onzichtbaar personeel.
Bij het zwembad was geen drankje te krijgen. Je moest eerst met badpak door het hotel naar de receptie om een drankje te vragen.
Het diner was echt slecht. We hebben een keer gegeten en dat was zo bedroevend (met doorbakken biefstuk en lang wachten), dat we verder naar een ander restaurant gingen. TIP: probeer La CECCA. Met de auto bereikbaar vanuit het hotel 4 minuten met de auto. Lopen is gevaarlijk langs een te drukke weg! Dat is echt Italiaans eten met geweldige bediening!
De concierge van het hotel was het enige lichtpuntje van het hotel. Hij vroeg iedere dag, hoe we het die dag hadden gehad en gaf leuke tips. Ben zijn naam kwijt, maar het was een oudere man en kwam van Mauritius...
Heb aan het hotel verder geen warme herinnering. Echt vergane glorie!

• Verbleef: juli 2009, reisde met een partner
principessalucca, Direttore van Villa La Principessa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 april 2015

Dear Sirs,

Since January 2010, the hotel management has changed and you will find many new features. We wait again because you can combiare your opinion.
Manager