8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel bestaat uit meerdere los staande gebouwen. Het is echter niet massaal maar authentiek. Men heeft omliggende traditionele huizen lux aangepast aan de hoge eisen van het hotel. Per unit waren er een paar kamers zodat het heerlijk rustig was. Gasten maken gebruik van de voorzieningen in het oorspronkelijk hotel. Bij aankomst werd de kamer ge-update naar een suite bedankt mensen zeer prettig. Het in en uit checken ging super relaxt. De fietsen waren gratis en worden zonder veel gedoe uitgegeven. Het hotel ligt super centraal in het oude centrum. Toch is het er rustig je zit net buiten de toeristen stromen. Het merendeel van de gasten blijven maar enkele dagen maar je kunt ook goed (fiets) tochten in de omgeving maken. De bereikbaarheid is uitstekend. Eigen parkeervoorziening, 10 min van het station en shuttle verbindingen. Het was allemaal keurig georganiseerd. Ontbijt niet zeer uitgebreid maar zeker voldoende . Er waren wel wat kleine dingetjes. Als eerste het BED!!!. Keihard waarom geen idee, maar voor de gasten absoluut niet oké. Tja dan wil je ook niet langer dan 2 nachten blijven. Tweede het terras. Het ligt onder mooie groene bomen, echter die bomen zijn niet van het hotel maar horen bij de tuin achter het hotel. Gevolg een smalle strook terras die ook nog in de schaduw ligt dus zonnen zit er nauwelijks in. Het was ook niet zo gezellig we hebben er nagenoeg geen mensen zien zitten. Een tip voor het management. Haal de jacuzzi weg. De Jacuzzi bepaald veel te veel de sfeer op het terras. Een klein zwembad voor verkoeling geeft een leukere sfeer en bediend een breder publiek.

Conclusie een zeer aan te raden hotel niet alleen voor bezoek aan Lucca maar ook als uitvalsbasis voor tochten in de omgeving.

Verbleef: september 2018, reisde met een partner
MauroCusinato, Direttore van Hotel Ilaria, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 september 2018

Conclusie Een zeer aan te bevelen hotel, niet alleen voor een bezoek aan Lucca, maar ook als uitvalsbasis voor excursies in de omgeving.
Geachte klant,
bedankt voor je recesione!
We zijn blij dat je genoten hebt van onze structuur, fietsen, ontbijt en gratis upgrade!
Sorry, maar je hield niet van het terras!
Wij verzekeren u dat in de zomer onze jacuzzi favoriet is om af te koelen, evenals de schaduw van de bomen aan de overkant van de villa :)
Wat zou beter zijn dan onze bedden?
oprecht

14 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

2 nachten hier verbleven, uitstekend hotel met prima service. Centraal gelegen binnen de muren van Lucca, fietsen kun je gratis gebruiken. Ontbijt is prima, je kan lekker buiten ontbijten.
Auto kan bij het hotel staan.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
31 januari 2017 beoordeeld

city trip met vrienden heel geslaagd, een dag in Pisa is genoeg, dan 2 dagen in Luca heel veel kerken, gezellig stadje, ons hotel lag binnen de stadsmuren, zeer gezellig, lekker ontbijt, vriendelijke mensen, Olivo heel goed restaurant...

• Verbleef: januari 2017, reisde met vrienden
MauroCusinato, Direttore van Hotel Ilaria, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 februari 2017

Dear Denise,
thanks a lot to have written this review. It is important to know the guest's experience and we are very happy you have found Hotel Ilaria warm and cozy.
If you want to come back to Lucca, please contact us! We will be very happy to help you.
Kind regards,
Mauro Cusinato.
Hotel Manager

23 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel centraal gelegen hotel aan de ingang van de omwalling van Lucca. Kamers zijn een beetje gedateerd meer wel proper. Ontbijt is uitgebreid en tijdens de dag zijn er gratis drankjes en versnaperingen in de lobby, er is een jacuzzi en er zijn ligbedden op de binnenplaats van het hotel. Parkeermogelijkheid in het hotel 15€/dag. Gratis fietsen ter beschikking om de stad te verkennen zeker een aanrader.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
MauroCusinato, Direttore van Hotel Ilaria, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juli 2016

Dear Marc,
thanks a lot for your rating!
We hope you will be back at Hotel Ilaria sometime!
Please accept my kind regards.
Mauro Cusinato.
Hotel Manager

1 september 2015 beoordeeld

Het hotel ligt net binnen de muren/wallen van Lucca.In het centrum dus.
Wij zaten in het hoofdgebouw eerste verdieping. Wi-Fi goed, Airco ook. Wij konden hem wel stellen. Kamer en badkamer aan de kleine kant. Bed iets te hard. Je kunt een kamer hebben aan de straatzijde, prima er is niet veel verkeer, of aan de terraskant, maar je zou dan last kunnen hebben van de terrasgangers en de jacuzzi.
Het ontbijt was voldoende, je zit in Italië, maar wat meer soorten brood en dan ook nog wat verser zou wel lekker zijn. Er is parkeerplaats, niet veel en je kunt fietsen lenen. Er is een louche. Tussen +/- 12.00 u en 18.00 u kun je koffie, thee of frisdrank pakken van het buffet in de lobby + wat koek, of focaccia. Het hotel heeft geen restaurant.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner