23 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel centraal gelegen hotel aan de ingang van de omwalling van Lucca. Kamers zijn een beetje gedateerd meer wel proper. Ontbijt is uitgebreid en tijdens de dag zijn er gratis drankjes en versnaperingen in de lobby, er is een jacuzzi en er zijn ligbedden op de binnenplaats van het hotel. Parkeermogelijkheid in het hotel 15€/dag. Gratis fietsen ter beschikking om de stad te verkennen zeker een aanrader.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
MauroCusinato, Direttore van Hotel Ilaria, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juli 2016

Dear Marc,
thanks a lot for your rating!
We hope you will be back at Hotel Ilaria sometime!
Please accept my kind regards.
Mauro Cusinato.
Hotel Manager

1 september 2015 beoordeeld

Het hotel ligt net binnen de muren/wallen van Lucca.In het centrum dus.
Wij zaten in het hoofdgebouw eerste verdieping. Wi-Fi goed, Airco ook. Wij konden hem wel stellen. Kamer en badkamer aan de kleine kant. Bed iets te hard. Je kunt een kamer hebben aan de straatzijde, prima er is niet veel verkeer, of aan de terraskant, maar je zou dan last kunnen hebben van de terrasgangers en de jacuzzi.
Het ontbijt was voldoende, je zit in Italië, maar wat meer soorten brood en dan ook nog wat verser zou wel lekker zijn. Er is parkeerplaats, niet veel en je kunt fietsen lenen. Er is een louche. Tussen +/- 12.00 u en 18.00 u kun je koffie, thee of frisdrank pakken van het buffet in de lobby + wat koek, of focaccia. Het hotel heeft geen restaurant.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
29 januari 2015 beoordeeld

Reviews van anderen geven al een goed beeld. Ik voeg toe: je kunt de auto bij het hotel parkeren als je dat tevoren aangeeft. Bij het ontbijt is ook een ruime keuze aan Italiaanse kranten en een Engelstalige krant. De receptie wil een kopie van je paspoort. Zo'n afdeksjabloon voor je bsn is daarom nodig. De fietsen zijn gratis en prima. De bedden zijn goed, matras aan de harde kant.
Hotel heeft een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Kamertip: De ligging aan de achterkant heeft zicht op de muur.
  • Verbleef: januari 2015, reisde met een partner
17 augustus 2014 beoordeeld

We verbleven hier 7 nachten. Het hotel licht aan de rand van de oude stad en is perfect gelegen om alle kanten van de stad te voet te verkennen. Op het einde van de dag is het wel lekker even uit de drukte van het centrum buiten op het rustige hotelterras iets te drinken en te relaxen. Verschillende lekkere restaurantjes in de buurt. Kamers zijn schoon en perfect functioneel maar wel niet erg sfreevol ingericht (maar ja we gaan niet naar Lucca om overdag op de kamer te zitten). Vriendelijk personeel en lekker buiten ontbijten. Kortom, volgende keer weer hier.

Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner
1 september 2013 beoordeeld

Logeerden in de annex en dit wordt niet vooraf vermeld. De annex is absoluut geen 4 sterren waard en zou moeten aangegeven worden tijdens boeking! Boekten dit hotel op basis van de score waar ze graag aan de receptie van het hotel mee uitpakken. Alarm? WiFi werkte niet, kamer OK maar behuisd met abominabel goedkoop materiaal. Airco niet zelf te regelen, veel te koud ingesteld en maakte veel lawaai wat de nachtrust verstoorde. Gemeld aan de receptie maar niks aan te doen? Personeel moet dit allemaal goed praten maar bij de ene lukt dat iets beter dan bij de andere en meneer de manager moet op cursus?
De gratis fietsen, goed ontbijt maar met zeer onvriendelijke dame, mooie ligging van hotel konden het allemaal niet redden. Check bij boeking waar ze je te slapen leggen! Echt een teleurstelling!!

Verbleef: augustus 2013, reisde met een partner