Opslaan

vanaf US$ 76,00
vanaf US$ 74,80
vanaf US$ 146,20
Beoordeeld op 27 mei 2018 via mobiele applicatie

Is zeker het bezoeken waard en de trappen waard ! Prachtig uitzicht over Lucca. En toch wel bijzonder met die bomen op het dak ! Doen

Beoordeeld op 21 mei 2018 via mobiele applicatie

Leuk om de toren te beklimmen en genieten van een mooi uitzicht op de oude binnenstad. Ik zou het zeker niet aanbevelen aan mensen met hoogtevrees, want de trappen beginnen groot en stevig, maar worden naargelang je de hoogte in gaat steeds kleiner en kleiner....rather spooky..

Beoordeeld op 18 mei 2018

Voor 4 euro mag je naar boven klimmen en van het uitzicht over Lucca genieten. Zeer mooi, zeer fotogeniek, alle kanten op.

Beoordeeld op 23 oktober 2017

De klim valt mee en het uitzicht naar alle kanten is prima. De bomen bovenop geven extra cachet. Entree volwassene is € 4. Ik kan deze toren zeker aanbevelen.

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 28 september 2017

Even klimmen maar dan heb je ook wat, prachtig uitzicht, mooie historie. Bomen staan er nog steeds.Hoogste torten door deze bomen!

Datum van activiteit: september 2017