TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 1 september 2019

Tijdens onze vakantie op deze camping hadden wij een Maxi caravan geboekt. Het is een redelijk oude caravan en ligt naast een hele drukke doorgaande weg. Tijdens de nacht gaf ons dat erg veel overlast. Daarnaast hebben wij onze borg niet terug gekregen vanwege een breuk in het raam. Echter hebben wij dit raam niet aangeraakt en moeten wij betalen voor iets dat we niet hebben gedaan. De receptionisten waren erg onredelijk en onaardig tegen ons en beweerde dat wij logen, omdat hun werknemers geen foute kunnen maken.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 12 juli 2019

Mooie camping vlak bij de kust met een Heel mooi zicht en prachtige zonsondergang. Om te zwemmen met kleinere kinderen is het strand niet ideaal gezien de rotsen, maar het zwembad met kinderbad is een perfect alternatief. Als je naar Livorno wil gaan of het nabijgelegen dorpje neem je best openbaar vervoer, wagen of de fiets. De camping is proper met voldoende sanitaire voorzieningen. Douches zijn wat aan de kleine kant wat het moeilijk maakt je kleding droog te houden :-) maar ze zijn waterbesparend met een elektronische kaart die heel handig functioneert. Het personeel van de shop, resto en receptie is heel vriendelijk en erg behulpzaam. De pitches zijn er in verschillende groten en bij de toewijzing hiervan wordt rekening gehouden met de grootte van de camper. Wat fijn is is dat je volledige privacy hebt omdat de pitch omringd is met een haag. Hebben 3 fijne dagen op de camping doorgebracht.

Kamertip: Own Camper
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 5 juli 2017 via mobiele applicatie

Helaas viel deze camping met bungalows ons tegen. Standplaats naast de "snel"weg met trein die vrij vaak langs komt. Stond bij dat het hondvriendelijk was maar er is nergens een uitlaatplaats op de camping. Met je hond moet je de "snel"weg oversteken om hem op de parkeerplaats uit te laten, geen groen dus. Wat betreft zwemmen in de zee is het lastig (bij de camping), je kan niet even lekker plonsen in de zee daar moet je echt een stuk voor rijden. Zwembad is een badmuts zwembad wat wij ook niet gewend waren. Helaas niets voor ons dus.

Datum van verblijf: juli 2017
Miramare-Livorno, Responsabile relazioni con la clientela van Miramare - Village Apartment Camping, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2017

Good morning Edwin,

We always care about the requests of our Guests, but we’re very sad to read your words.
We have 3 kinds of pitches: you have chosen the cheaper one (12 €/night), Although our staff told they were the most noisy because of the road and the railroad.
I’m sorry for the dog area that was present years ago inside the facility, but we were obliged to move it outside because of the incivility of other Guests who have destroyed for years what we had done.
I don’t think it's also difficult to bathe in our sea (blue flag for 12 years), as many other guests do it continually every day. You probably don’t like the rocky beach and find it difficult, but unfortunately we can’t change the Geography of the Earth!!!

Sometimes, before staying and then leaving negative reviews on TripAdvisor, it would be better to know where you are staying also by asking to the staff at reception, so that you don’t find features that do not meet your needs.

Best Regards

Paolo Peverini
Marketing and Communication manager

Beoordeeld op 26 augustus 2016

We zijn hier voor het tweede jaar geweest en hebben wederom een top vakantie gehad.
Echt een plek om volledig tot rust te komen. Schitterende omgeving. Voldoende mogelijkheden voor uitstapjes. Het park is schoon en rustig. We hadden een mobil home met zeezicht. Aan te raden!

Kamertip: mail rechtstreeks naar Miramare voor een plek met zeezicht.
Datum van verblijf: juli 2016
Miramare-Livorno, Responsabile relazioni pubbliche van Miramare - Village Apartment Camping, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2016

Dear Peter,
thank you very much for your review.
We know you and we know that you are a great person, polite, nice and friendly.
In Italy we say: "never two without three" and we really hope to see you, your wife and your children again here in Livorno.

Have a good day

Paolo Peverini
Marketing Manager

Beoordeeld op 19 augustus 2015

Dit is een hele fijne camping op minder dan een uur rijden van Venetië. Deze uitvalsbasis heeft mooie plekken, met modern en schoon sanitair, een gezellig restaurant en is op loopafstand van winkels. Het ligt direct aan zee en anders ga je in het zwembad afkoelen. Verder is de service hier super en heel vriendelijk. Een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2015