“Mooie plek maar erg duur”
Beoordeling van Caffe Rivoire

Caffe Rivoire
Geclassificeerd als nr. 34 van 118 Koffie en thee in Florence
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Uffizi
19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie plek midden in florence om een kopje koffie te drinken. Vriendelijk personeel en mooi en lekkere taartjes. Daar betaal je dan ook wel voor. Kopje koffie met klein vruchten taartje is 15 euro dus reken maar uit wat het kost met een gezin. Service locatie mag wat kosten.

Datum van bezoek: augustus 2017

12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een hele warme middag zochten we een terras met uitzicht en voldoende ventilatoren: dit werd Rivoire. Na 10 minuten wachttijd kwam er een ober die zonder ook maar een keer oogcontact te maken onze bestelling van 3 halve liters san pellegrino water opnam. We dachten eerst dat hij onze bestelling te min vond, maar medebezoekers ondergingen een zelfde onbeschofte behandeling: geen oogcontact, niet laten blijken dat je gezien hebt dat mensen je aandacht trekken, dmv geïrriteerde handgebaren laten merken dat je nog niet komt.... er waren ook mensen die na zeer lang wachten boos vertrokken!
De prijzen zijn aan de hoge kant (6,50 voor cola, 4,50 voor een halve liter water), maar dat is vanwege de plek te rechtvaardigen. De arrogantie en onvriendelijke bejegening van het personeel maakt dat we een volgende keer zeker een ander terras opzoeken!

Datum van bezoek: augustus 2017
30 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige plek. Ik kom hier altijd graag. Het is er bijzonder. Een sfeer die je bijna niet meer aantreft. Stijl en kwaliteit gaan hier samen.

Datum van bezoek: december 2016
24 oktober 2016 beoordeeld

We hebben hier enkel maar ontbeten en een keer in de namiddag koffie gedronken, maar dat is zeer goed meegevallen.
We aten als ontbijt omelet met kaas en ham/ spiegeleieren met spek. De borden waren meer dan goed gevuld!
Wat de koffie betreft, durf ik gerust te zeggen dat het de beste koffie van Firenze is!
De bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Datum van bezoek: oktober 2016
21 september 2016 beoordeeld

Ja Florence heeft de naam duur te zijn , nou wij hebben genoten van een mooie lunch op het plein Piazza della Signoria .
Ik genoot van een tonijnsalade en mijn vrouw van Spaghetti vongele allebei goed verzorgt en smaakvol paar drankjes erbij vriendelijke bediening w.c schoon mooi uitzicht en dat voor 60 euro

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die Caffe Rivoire bekeken, bekeken ook

Florence, Provincie Florence

In Caffe Rivoire geweest? Deel je ervaringen!