“Koffie of chocomelk ”

Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Uffizi
30 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige plek. Ik kom hier altijd graag. Het is er bijzonder. Een sfeer die je bijna niet meer aantreft. Stijl en kwaliteit gaan hier samen.

24 oktober 2016 beoordeeld

We hebben hier enkel maar ontbeten en een keer in de namiddag koffie gedronken, maar dat is zeer goed meegevallen.
We aten als ontbijt omelet met kaas en ham/ spiegeleieren met spek. De borden waren meer dan goed gevuld!
Wat de koffie betreft, durf ik gerust te zeggen dat het de beste koffie van Firenze is!
De bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam.

21 september 2016 beoordeeld

Ja Florence heeft de naam duur te zijn , nou wij hebben genoten van een mooie lunch op het plein Piazza della Signoria .
Ik genoot van een tonijnsalade en mijn vrouw van Spaghetti vongele allebei goed verzorgt en smaakvol paar drankjes erbij vriendelijke bediening w.c schoon mooi uitzicht en dat voor 60 euro

19 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn gestopt voor een drankje en een kaasplankje. Je krijgt er van alles bij! Service attent en vriendelijk. We kunnen dit aanraden.

31 december 2014 beoordeeld

Dit is mijn faforiete cafe in de stad. Beter bestaat niet.
De kwaliteit is er al jaren op een zeer hoog niveau. De koffie is er zo goed dat je er thuis nog vaak naar zult verlangen. Proef zelf maar!
( Dank voor het lenen van de bordjes en vorkjes.) Ga vooral zo door!

Reizigers die Caffe Rivoire bekeken, bekeken ook

Florence, Provincie Florence

In Caffe Rivoire geweest? Deel je ervaringen!