“bistecca alla fiorentina”

Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Santa Maria Novella
4 juni 2017 beoordeeld

Het restaurant is gespecialiseerd in bistecca alla fiorentina.
Het is één van de oudste restaurants van Florence.
De bediening is uitstekend.
De portie vlees is groot (1800 gram voor 2 personen).
Voor het vlees betaalden we 90 € voor 2 personen.
Cannelloni was ook heel lekker.

25 november 2015 beoordeeld

Even zoeken maar dan heb je een juweeltje te pakken. Reserveren is vereist, dit kan per email en zal ik zeker doen wanneer je reisplan al vast staat. Zondag's gesloten. Het eten is grandioos en uiteraard moet je hier de Steak Fiorentina eten. De bediening is fantastisch, we hebben zeer genoten!

25 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is geen gewoon restaurant maar een instituut .
Prachtige zaak , gelukkig dat er nog zo' n restaurants bestaan.
Gelegen in de oude kelders van antinori .
Charmante ontvangst, kelners die vakbekwaam zijn, zoals het hoort !
Prachtige wijnkaart aan normale prijzen voor Italië.
Eten : de bisteca a la florentina was subliem! Met aardappelen ,spinazie en courgettes !
Een aanrader !!

19 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Blij dat we dit restaurant hebben uitgekozen om de steak fiorentina te eten. Wat een super stuk vlees. En wat een service, we hadden niet gereserveerd maar er werd toch plek voor ons gemaakt. De bediening was ook top en aan het eind van de avond ook nog heerlijke desserts gekregen met de complimenten van de eigenaar. Top ervaring!

1 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Van een local kregen wij de tip om hier te gaan eten. Je hebt geen idee dat achter deze deuren zo'n mooi restaurant schuil gaat. De bediening is netjes en kundig en weten veel over wat er op de kaart staat. Je kunt de koks aan het werk zien, erg leuk! Verder is het geen toeristische plek, echter zit het continu vol dus reserveren is zeker aan te raden!

Reizigers die Buca Lapi bekeken, bekeken ook

Florence, Provincie Florence

In Buca Lapi geweest? Deel je ervaringen!