“Prima hotel met shuttle service van/naar Centro”
Beoordeling van Hilton Florence Metropole

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Hilton Florence Metropole
Beoordeeld als nr. 153 van 411 hotels in Florence
29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed en schoon hotel niet ver van de stad. Zijn vier sterren waardig. Geen groot zwembad maar wel een soort wellness bad en faciliteiten. Gratis shuttle service van en naar stadscentrum Florence. Tevens kun je gratis je (huur-) auto parkeren. Prima ontbijt.

Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
HGI Florence No... H, Public Relations Manager van Hilton Florence Metropole, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 juli 2017

Geachte Thedo B,

We zijn verheugd te horen dat u een plezierig verblijf heeft gehad in Hilton FLORENCE METROPOLE.
Uw ervaringen zullen we delen met het team.
Wij kijken er naar uit u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen in Hilton FLORENCE METROPOLE of in een van de andere Hilton Hotels.

25 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een mooi en verzorgd hotel aan de rand van Florence. Vanaf het moment van inchecken tot het uitchecken waren alle medewerkers erg behulpzaam. Je voelt je echt gast in dit hotel. Het ontbijt is erg uitgebreid en de kamers zijn netjes en schoon. Er is voldoende gratis parkeergelegenheid bij het hotel. Er is zelfs een gratis pendelbus naar het centrum. Enige minpuntje is de wifi die niet gratis is in de kamers. Wifi zou anno 2017 net zo'n standaard faciliteit moeten zijn als een bed en een badkamer.

Verbleef: Juni, 2017, reisde met familie
HGI Florence No... H, Public Relations Manager van Hilton Florence Metropole, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juni 2017

Geachte heer Maurice S,

19 juni 2017 beoordeeld

Het hotel heeft een eigen parkeerplaats. Prachtige entree werden we bij de receptie vriendelijk ontvangen, spreken goed Engels . Prima kamer gekregen op de 7e verdieping met uitzicht op de stad.. Mooie ruime kamers en ook op de badkamer is weinig aan te merken. Ontbijt is uitgebreid.
Hotel biedt gratis een regelmatige shuttle aan naar en van de stad. Vanaf hier(trein station is het ongeveer 15 minuten lopen naar het centrum.

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
HGI Florence No... H, Public Relations Manager van Hilton Florence Metropole, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juni 2017

Geachte JVDH2910,

11 oktober 2016 beoordeeld

Wij hebben dit hotel bezocht toen we een lang weekend Florence hadden geboekt. Het hotel heeft gelukkig een eigen parkeerplaats. Bij binnenkomst in de prachtige entree werden we bij de receptie vriendelijk ontvangen. Prima kamer gekregen op de 4e verdieping. Mooie ruime kamers en ook op de badkamer is weinig aan te merken. Alleen eigenlijk geen gratis WiFi in het hotel, op de lobby dan na. Bij informeren bij de balie echter wel gewoon een code gekregen waarmee we op de kamer het internet konden gebruiken. Wat me wel opviel was het complete gebrek aan logica van de liften. Soms kon je echt lang op zo'n ding staan te wachten. Een trap heb ik bovendien niet kunnen vinden (op de nooduitgang dan na, maar volgens mij was het niet de bedoeling dat je die gewoon als trappenhuis gebruikte).

Ontbijtbuffet was gemiddeld. Wel veel keus, maar bijvoorbeeld de Jus d'orange was echt zo'n aanleng drankje. Het restaurant voor avondeten zou ik niet aanbevelen. De keus is summier en de kookkunsten zijn ver te zoeken. Bovendien betaal je er stiekem toch wel wat voor vergeleken met andere eetgelegenheden. Zoek gewoon die leuke kleine restaurantjes in Florence en omstreken.

• Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
2 september 2016 beoordeeld

De airco was heel vervelend. Het ging om de vijf min. aan ook al sloten we de airco af.
Na het douchen moesten we herl de badkamer opkuisen er lag overal water. Intbijd was heel goed, personeel was heel vriendelijk. Heel goede internet verbinding. En een prachtige uitzicht.

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
21 augustus 2016 beoordeeld

Het personeel spreekt vloeiend Engels en zijn zeer behulpzaam. Hotelkamer was super schoon en zeer fijn om te slapen. Ontbijt zag er goed verzorgd uit en veel keuzes. Locatie is ver van centrum, maar ook goed geregeld met een bus transfer van hotel naar het centrum. Super tevreden!!

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
20 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

we hadden een kamer op de 7e etage. erg mooi uitzicht. de kamers zijn ruim met een mooie badkamer. wel zijn er enkele beschadigingen in de badkaner (stukken uit de tegels en een klein stukje uit de wastafel) maar dit hinderde ons niet. ook bij het zitten op het toilet kraakte deze alsof die ieder moment van de muur kon vallen. ontbijt goed, maar niet spectaculair. medewerkers zeer vriendelijk en behulpzaam. zwembad (tegen betaling. 12 euro voor gehele verblijf voor 2 personen) en fitness (gratis) was erg prettig. ook de gratis wifi werkt zeer goed. ik kom hier zeker nog eens terug.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Florence bekeken
Santa Maria Novella
Cosmopolitan Concept Hotel
nr. 123 van 411 in Florence
594 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hilton Florence Metropole geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hilton Florence Metropole

Adres: Via del Cavallaccio 36, 50142, Florence, Italië
Telefoonnummer:
Locatie: Italië > Toscane > Provincie Florence > Florence
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 85 zakenhotel in Florence
Nr. 91 familiehotel in Florence
Nr. 92 luxe hotel in Florence
Prijsklasse: € 67 - € 245 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hilton Florence Metropole 4*
Aantal kamers: 210
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hilton EMEA, Ctrip TA, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Hilton Florence Metropole met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Hilton Florence Metropole Hotel Florence
Florence Hilton

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?