• Gratis parkeren
Orcagna Hotel(Florence)(Heel veel waar voor je geld!)
Hotel Silla(Florence)
Villa Aruch(Florence)
Gratis annuleren tot 24/07
  • Gratis parkeren
San Firenze Suites & Spa(Florence)
Agoda.com
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 379 per nacht.

NH Firenze Anglo American(Florence)
NH Hotels
  • Inclusief ontbijt
Plus Florence(Florence)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
  • Zwembad
Grand Hotel Minerva(Florence)
Cancelon
Hotel Lungarno(Florence)
Cancelon
25 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een mooi en verzorgd hotel aan de rand van Florence. Vanaf het moment van inchecken tot het uitchecken waren alle medewerkers erg behulpzaam. Je voelt je echt gast in dit hotel. Het ontbijt is erg uitgebreid en de kamers zijn netjes en schoon. Er is voldoende gratis parkeergelegenheid bij het hotel. Er is zelfs een gratis pendelbus naar het centrum. Enige minpuntje is de wifi die niet gratis is in de kamers. Wifi zou anno 2017 net zo'n standaard faciliteit moeten zijn als een bed en een badkamer.

Verbleef: juni 2017, reisde met familie
HGI Florence No... H, Public Relations Manager van Hilton Florence Metropole, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juni 2017

Geachte heer Maurice S,

We zijn verheugd te horen dat u een plezierig verblijf heeft gehad in Hilton FLORENCE METROPOLE.
Uw ervaringen zullen we delen met het team.
Wij kijken er naar uit u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen in Hilton FLORENCE METROPOLE of in een van de andere Hilton Hotels.

Alice Poggesi
Web & Marketing

19 juni 2017 beoordeeld

Het hotel heeft een eigen parkeerplaats. Prachtige entree werden we bij de receptie vriendelijk ontvangen, spreken goed Engels . Prima kamer gekregen op de 7e verdieping met uitzicht op de stad.. Mooie ruime kamers en ook op de badkamer is weinig aan te merken. Ontbijt is uitgebreid.
Hotel biedt gratis een regelmatige shuttle aan naar en van de stad. Vanaf hier(trein station is het ongeveer 15 minuten lopen naar het centrum.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
HGI Florence No... H, Public Relations Manager van Hilton Florence Metropole, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juni 2017

Geachte JVDH2910,

Uw ervaringen zullen we delen met het team.

Alice Poggesi
Web & Marketing

11 oktober 2016 beoordeeld

Wij hebben dit hotel bezocht toen we een lang weekend Florence hadden geboekt. Het hotel heeft gelukkig een eigen parkeerplaats. Bij binnenkomst in de prachtige entree werden we bij de receptie vriendelijk ontvangen. Prima kamer gekregen op de 4e verdieping. Mooie ruime kamers en ook op de badkamer is weinig aan te merken. Alleen eigenlijk geen gratis WiFi in het hotel, op de lobby dan na. Bij informeren bij de balie echter wel gewoon een code gekregen waarmee we op de kamer het internet konden gebruiken. Wat me wel opviel was het complete gebrek aan logica van de liften. Soms kon je echt lang op zo'n ding staan te wachten. Een trap heb ik bovendien niet kunnen vinden (op de nooduitgang dan na, maar volgens mij was het niet de bedoeling dat je die gewoon als trappenhuis gebruikte).

Ontbijtbuffet was gemiddeld. Wel veel keus, maar bijvoorbeeld de Jus d'orange was echt zo'n aanleng drankje. Het restaurant voor avondeten zou ik niet aanbevelen. De keus is summier en de kookkunsten zijn ver te zoeken. Bovendien betaal je er stiekem toch wel wat voor vergeleken met andere eetgelegenheden. Zoek gewoon die leuke kleine restaurantjes in Florence en omstreken.

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
2 september 2016 beoordeeld

De airco was heel vervelend. Het ging om de vijf min. aan ook al sloten we de airco af.
Na het douchen moesten we herl de badkamer opkuisen er lag overal water. Intbijd was heel goed, personeel was heel vriendelijk. Heel goede internet verbinding. En een prachtige uitzicht.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
21 augustus 2016 beoordeeld

Het personeel spreekt vloeiend Engels en zijn zeer behulpzaam. Hotelkamer was super schoon en zeer fijn om te slapen. Ontbijt zag er goed verzorgd uit en veel keuzes. Locatie is ver van centrum, maar ook goed geregeld met een bus transfer van hotel naar het centrum. Super tevreden!!

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner