Grand Hotel Minerva(Florence)
Besparingsmelding! 34% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 34% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 399 per nacht.

NH Hotels
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 387 per nacht.

Orcagna Hotel(Florence)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 125 per nacht.

Villa Aruch(Florence)
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 128 per nacht.

• Gratis parkeren
San Firenze Suites & Spa(Florence)
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 446 per nacht.

Hotel Brunelleschi(Florence)
Priceline
Besparingsmelding! 47% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 47% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 485 per nacht.

Plus Florence(Florence)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
  • Restaurant
Hilton Garden Inn Florence Novoli(Florence)(Heel veel waar voor je geld!)
Hotelpower.com
Hotel Lungarno(Florence)
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 620 per nacht.

30 oktober 2011 beoordeeld

• Verbleef: oktober 2011, reisde met vrienden