“Leuke plek, lekker eten”

La Cocotte Restaurant Caffè
Geclassificeerd als nr. 181 van 2.975 Restaurants in Florence
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: San Lorenzo
16 juli 2017 beoordeeld

We hebben hier met een gezelschap van 7 personen gegeten, zowel lunch als diner. Telkens lekker gegeten in de gezellig ingerichte bistro. De 'tagliata' waren overheerlijk :-) Vriendelijke bediening. Wel vragen om tijdig te wijn/cava te koelen, want die was telkens op kamertemperatuur (2e helft 20 graden).'s Avonds ook leuk om een lekkere cocktail te drinken...

29 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel we werden bedient door Roberto. Erg aardig hij hielp ons met de keuze en legde alles duidelijk uit. De sfeer is erg gezellig en verwelkomend. Het eten was heerlijk. Alles smaakte vers en zag er netjes uit. Het was ook op een leuke manier geserveerd! Overal een suler ervaring zeker een aanrader!

Vale G, Direttore generale van La Cocotte Restaurant Caffè, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 april 2017

Grazie per la recensione.
Leonardo

12 mei 2016 beoordeeld

Wat op de menu stond was niet slecht, alleen stond er bv op gebakken aardappelen in huis gemaakt, bizar als je de keukenhulp ziet rondlopen met een zak voorgebakken aardappeltjes?
Mijn man at een 'speciale' hamburger. Niets speciaals aan, wel heel vettig allemaal. Ik kreeg een slaatje zonder dressing. Ik kreeg een fles olijfolie en wat balsamico azijn en daar moest ik het mee doen, jammer. Onze enige teleurstelling qua eten in Florence.

IsabelaDeOliveira, Responsabile relazioni con la clientela van La Cocotte Restaurant Caffè, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 mei 2016

Hello Martine C, we niet salades condiamo. Laten we het cruets bieden onze klanten om condisca zodat iedereen naar zijn lust. De aardappelen die we doen, doen we geen gebruik maken van diepgevroren aardappelproducten. Sorry dat zijn ervaring van onze Bistro was niet naar zijn lust.
Bye

18 augustus 2015 beoordeeld

Trendy restaurant. Hamburgers overheerlijk, ook de tartaar erg lekker. Pasta en rijst af te raden, dit is niet vers. Toetjes zijn ook erg lekker, je kunt deze ook in het klein bestellen.

LaCocotteFirenze, Proprietario van La Cocotte Restaurant Caffè, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 september 2015

Thank you for your visit.
Best Regards
Emanuela Ortolani

22 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We zagen dit restaurant op de weg van het station S.M.N. naar ons hotel. Erg leuke inrichting dus het sprak ons meteen aan. Later besloten we daar te gaan eten. We namen beiden een hamburger. Er waren een aantal verschillende soorten hamburgers. Erg lekker, maar je moet wel aangeven hoe je je hamburger gebakken wil omdat die van ons nogal rood was aan de binnenkant. Je kreeg er meteen friet bij met drie sausjes (mayo, ketchup, mosterd) en die was echt voortreffelijk. Ook kregen we twee kleine toetjes omdat één van ons een menu had waar dessert bij zat. Tiramisu en iets met caramel: ook erg lekker. Vriendelijk personeel en betaalbaar lekker eten!

Thank you for your visit.
Best Regards
Emanuela Ortolani

Reizigers die La Cocotte Restaurant Caffè bekeken, bekeken ook

Florence, Provincie Florence

In La Cocotte Restaurant Caffè geweest? Deel je ervaringen!