Beoordeeld op 28 oktober 2013

Zeer verzorgd verblijf gehad in dit hotel. De receptie (Alessandro in het bijzonder) is enorm behulpzaam en attent. De kamers zijn ruim, de bedden slapen prima. Het ontbijt is heel lekker met heerlijke broodjes, croissants, beleg en homemade taarten (de chocoladetaart is favoriet). Op vaste tijden kun je in de lobby heerlijke hapjes nemen, op voorwaarde dat je wat te drinken bestelt. Naast en onder het hotel bevindt zich een fitness en spa, waar je heerlijk kunt relaxen na al het lopen. De locatie van het hotel is prima, alle cultuur en eetgelegenheden op loopafstand.

• Verbleef: oktober 2013, reisde met familie
Beoordeeld op 25 februari 2013

Hotel ligt aan een rustig straatje midden in het oude centrum. Onze kamer was net nieuw en nog een paar schoonheids foutjes (geen haakjes, probleem termosstaat, douche water loopt badkamer in). Bed is uitstekend. Uitstekend ontbijt met veel keus. Wifi werkt prima. Hotel grenst aan een fitness waar gebruik van gemaakt kan worden. Hotel heeft geen bar.

• Verbleef: februari 2013, reisde met een partner
Beoordeeld op 22 oktober 2012 via mobiele applicatie

Hotel is geopend in augustus 2012. Heerlijk hotel, grote suites, gebruik minibar inbegrepen, gratis wifi en na een dag shoppen de Spa van het hotel in. Loved IT! Midden in het centrum, heerlijk genieten!

Verbleef: oktober 2012
Beoordeeld op 22 oktober 2012

Heerlijk hotel in hartje Florance. Na een dag shoppen heerlijk relaxen in de Spa van het hotel. We zaten in een Suite. Grote kamer, een super heerlijk bed, stijlvol ingericht en een dubbele rainshower douche. Uitgebreid ontbijt buffet, gratis wifi, gratis kleine hapjes in de lounge en de minibar zit voor de eerste lading bij de prijs inbegrepen. Echt optimaal genieten in dit hotel. in augustus 2013 geopend dus heerlijk nieuw, Om de interactieve tv, met dubbele afstandsbediening te begrijpen, ben je overigens wel een half uurtje bezig....

• Verbleef: oktober 2012
Beoordeeld op 17 september 2012

Hebben hier 1 nacht geslapen tijdens onze Toscane rondreis.
Spiksplinternieuw hotel in het centrum van Florence aan het voetgangersgebied - de Duomo is op slechts 250 meter!. De auto kun je om de hoek parkeren bij Garage Giglio [Valet parking] voor 26 euro per dag.
Onze hotelkamer was super de luxe
- heerlijk bed
- prachtige badkamer
- super ruime kamer met geluiddichte ramen zodat wij geen last hadden van het constante 'gegons' van de toeristen die door Florence lopen ;-)
Ontbijt was prima... helemaal vers en met heerlijke cappucino!
Personeel was zeer behulpzaam en doet er alles aan om het je zo goed mogelijk naar je zin te maken...
Kortom een AANRADER!!!

• Verbleef: september 2012, reisde met een partner