“Vers Italiaans”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Santo Spirito
13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. De catch of the day was lekker klaargemaakt en smaakte erg goed. De gebakken aardappeltjes en de salade maakten het volledig af. Volgens de bediening en de kaart worden alleen verse producten gebruikt, en dat proef je. Een aanrader dus!

Datum van bezoek: augustus 2017

22 augustus 2015 beoordeeld

Dit was een verrukkelijke ontdekking op onze laatste avond in Florence. Dicht bij ons appartement in een straat zonder andere restaurants of winkels. We waren vroeg aanwezig en er waren nog weinig gasten maar gedurende de avond werd het drukker. De ontvangst was zeer vriendelijk. De hoofdober was van een uitzonderlijke klasse met stijl, aandacht en humor en zeer professioneel. De pasta gerechten zijn heel smakelijk. Uitstekende Filetto Con Acciugata en Erbette Saltate als hoofd en bijgerecht. De nagerechten waren een prima afsluiter. De originele inrichting is een mix van modern en klassiek met een artistieke toon. Dit alles maakte het een zeer waardige laatste avond van onze vakantie in Florence. Super ervaring, we komen zeker terug.

Datum van bezoek: augustus 2015
5 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een heerlijke lunch gehad bij Toscanella Osteria: de pasta is vers en verrukkelijk, het personeel is vriendelijk (en spreekt goed Engels) en het restaurant ziet er mooi uit. Ook de air conditioning binnen is fijn.

Datum van bezoek: augustus 2015
3 mei 2015 beoordeeld

Modern en kunstzinnig ingericht restaurant, mooi contrast met het gebouw zelf.

Eten is authentiek Toscaans. Beperkte menukaart, maar goed verzorgde gerechten. Bij hoofdgerecht dien je apart bijgerechten te bestellen.

Datum van bezoek: april 2015
29 augustus 2014 beoordeeld

In een heel gewoon straatje vonden wij dit heerlijke restaurant. Het pand is prachtig, de inrichting heel eigentijds en bijzonder, het zicht op de keuken en de grill (als je dat wilt) heel leuk, de bediening erg goed en met humor, en last but not. least het eten erg lekker ! De verse pasta heerlijk ! De specialiteiten buiten de kaart heerlijk ! Minder grote porties dan bij de andere restaurants misschien, maar meer dan genoeg en van zeer goede kwaliteit. Jammer dat het in een achteraf straatje zit want het verdient een veel groter publiek !

Datum van bezoek: augustus 2014

Reizigers die Toscanella Osteria bekeken, bekeken ook

Florence, Provincie Florence

In Toscanella Osteria geweest? Deel je ervaringen!