“Goed hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 12 websites!
Beoordeeld als nr. 91 van 410 hotels in Florence
Eco-leadersNiveau Goud
27 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ietwat afgelegen hotel op loopafstand van centrum
Badkamer relatief klein en niet praktisch ingedeeld
Goede bedden
Prima ontbijt restaurant maar voor de cappuccino die werd geserveerd moet een italiaan zich schamen
Temperatuur op de kamer ( zoals in Italië gebruikelijk )was veel te hoog

Verbleef: Augustus, 2017, reisde voor zaken
NH-hotels-Firenze, Responsabile relazioni pubbliche van NH Firenze, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 augustus 2017

Beste Snaveltje,

Dankuwel voor het delen van uw ervaringen op TripAdvisor.

Het spijt ons erg te lezen dat uw verblijf niet aan de verwachtingen heeft voldaan.
Onze oprechte excuses aangaande de kamer die niet aan de standaarden voldeed. Wij vinden het erg vervelend dat u dit heeft moeten meemaken en dat we u niet de service hebben kunnen aanbieden waar wij naar streven.

Wij zullen ons uiterste best doen om het genoemde in de toekomst te voorkomen. Bedankt voor het informeren.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met gastvrije groet,

21 april 2017 beoordeeld

Rustig gelegen, tramhalte op 150 m met directe lijn naar centraal station en centrum. Dicht bij het park met jogging mogelijkheden. Zicht op de Arno. Ruime kamers en een schitterend ontbijt. Vriendelijke ontvangst.

• Verbleef: April, 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
NH-hotels-Firenze, Responsabile relazioni pubbliche van NH Firenze, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 april 2017

Geachte Peter,

Dankuwel voor de tijd die u nam om ons een beoordeeling te geven.
Ik las dat uw verblijf in NH Firenze goed bevallen is en dat doet ons enorm plezier.

We zijn heel tevreden te horen dat u had een prettig verblijf, en dat u hield van ons kamer, ons personeel en onze locatie...

We proberen elke dag om vers en goed product in onze ontbijt buffet te zetten en met een zo mooie review, we zijn meer motiveer om onze servies te verbeteren!

We hopen om u opnieuw ontvangen heel snel... Ik wens u alvast een fijne week toe.
Bedankt voor u aardig opmerking!

14 december 2016 beoordeeld

Keurig hotel en lekker centraal gelegen. Kamers waren schoon. Meubilair was prima , bed is uitstekend. Op korte loopafstand van alle bezienswaardigheden. Veel restaurants in de omgeving. Ontbijt is keurig verzorgd. Genoeg variatie. Prima hotel voor zowel zakenreiziger als toerist.

• Verbleef: December, 2016, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
NH-hotels-Firenze, Responsabile relazioni pubbliche van NH Firenze, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 december 2016

Geacht Ton,

Hartelijk dank voor uw positieve review over ons hotel en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen.

Wij vinden het geweldig om te horen dat u zo tevreden was over uw verblijf in NH Firenze.
Hartelijk dank voor het geven van uw feedback op Tripadvisor... Nogmaals bedankt voor uw review !

Wij hopen u in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen!

Met hartelijke groet,

1 november 2016 beoordeeld

Netjes hotel. Ruime kamers met goede bedden en nette badkamer (met bad).
Interieur lijkt nog redelijk nieuw of goed onderhouden.
Ontbijt is redelijk uitgebreid.
Met de taxi ben je in een paar minuten in de stad.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde voor zaken
NH-hotels-Firenze, Responsabile relazioni pubbliche van NH Firenze, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 november 2016

Beste Boer,

Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen in NH Firenze, met ons te delen !

Wij hopen u in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen in NH Firenze.

Met vriendelijke groeten,

8 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is modern van stijl en biedt aangename kamers. Perfecte grootte en alle comfort zoals safe, minibar, flatscreen. Leuke badkamer met ligbad.
Uitgebreid ontbijt, en vriendelijke bediening aan de bar.
Strategisch een beetje verder van het centrum maar al bij al rustig gelegen. Zeer goede akoesische isolatie!

Verbleef: Maart, 2016, reisde met vrienden
NH-hotels-Firenze, Responsabile relazioni pubbliche van NH Firenze, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 december 2016

Beste Krisvdk,

Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen in NH Firenze, met ons te delen.

Wij hopen u in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen in NH Firenze.
Wij kijken ernaar uit om u opnieuw te verwelkomen!

15 april 2016 beoordeeld

Prima locatie. Na eerst een kamer te hebben gekregen waar het wel erg rook naar de keuken kregen we een hele mooie kamer aan de voorkant; meer dan groot en prachtige badkamer. Perfect ontbijt elke ochtend met prima medewerkers.

• Verbleef: April, 2016, reisde met vrienden
8 februari 2016 beoordeeld

Prima hotel. Aan de rand van het oude centrum van Florence. Alles is prima op loopafstand. Het hotel zelf is schoon en netjes. De bedden zijn alleen wat hard. Het ontbijt is prima maar erg Italiaans (dat wil zeggen veel zoet brood en taart). Probeer wel een kamer te krijgen aan de 'binnenkant' van het hotel. Niet ver van het hotel zit een club die tot laat open is en de muziek hoor je in de kamers.

Kamertip: Herrie aan de straatkant
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Februari, 2016, reisde voor zaken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Florence bekeken
Hilton Florence Metropole
Starhotels Michelangelo
nr. 130 van 410 in Florence
823 beoordelingen
Prijzen weergeven

In NH Firenze geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over NH Firenze

Adres: Piazza Vittorio Veneto 4/A, 50123, Florence, Italië
Telefoonnummer:
Locatie: Italië > Toscane > Provincie Florence > Florence > Santa Maria Novella
Voorzieningen:
Bar/lounge Selectie dranken Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 1 eco-hotel in Florence
Nr. 23 zakenhotel in Florence
Nr. 58 luxe hotel in Florence
Nr. 72 romantisch hotel in Florence
Prijsklasse: € 74 - € 228 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — NH Firenze 4*
Aantal kamers: 152
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van NHHotels, Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, Expedia, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij NH Firenze met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Nh Florence Hotel Florence
Nh Hotel Florence
Florence Nh Hotel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?