NH Firenze Anglo American(Florence)
NH Hotels
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 374 per nacht.

• Gratis parkeren
Orcagna Hotel(Florence)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 126 per nacht.

Hilton Garden Inn Florence Novoli(Florence)(Heel veel waar voor je geld!)
Hilton Garden Inn
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 113 per nacht.

Villa Aruch(Florence)
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 131 per nacht.

Plus Florence(Florence)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Zwembad
Hotel Brunelleschi(Florence)
Priceline
Besparingsmelding! 47% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 47% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 493 per nacht.

Grand Hotel Minerva(Florence)
Priceline
Besparingsmelding! 35% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 35% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 387 per nacht.

Hotel Lungarno(Florence)
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 615 per nacht.

21 april 2017 beoordeeld

Rustig gelegen, tramhalte op 150 m met directe lijn naar centraal station en centrum. Dicht bij het park met jogging mogelijkheden. Zicht op de Arno. Ruime kamers en een schitterend ontbijt. Vriendelijke ontvangst.

• Verbleef: april 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
NH-hotels-Firenze, Responsabile relazioni pubbliche van NH Firenze, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 april 2017

Geachte Peter,

Dankuwel voor de tijd die u nam om ons een beoordeeling te geven.
Ik las dat uw verblijf in NH Firenze goed bevallen is en dat doet ons enorm plezier.

We zijn heel tevreden te horen dat u had een prettig verblijf, en dat u hield van ons kamer, ons personeel en onze locatie...

We proberen elke dag om vers en goed product in onze ontbijt buffet te zetten en met een zo mooie review, we zijn meer motiveer om onze servies te verbeteren!

We hopen om u opnieuw ontvangen heel snel... Ik wens u alvast een fijne week toe.
Bedankt voor u aardig opmerking!

14 december 2016 beoordeeld

Keurig hotel en lekker centraal gelegen. Kamers waren schoon. Meubilair was prima , bed is uitstekend. Op korte loopafstand van alle bezienswaardigheden. Veel restaurants in de omgeving. Ontbijt is keurig verzorgd. Genoeg variatie. Prima hotel voor zowel zakenreiziger als toerist.

• Verbleef: december 2016, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
NH-hotels-Firenze, Responsabile relazioni pubbliche van NH Firenze, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 december 2016

Geacht Ton,

Hartelijk dank voor uw positieve review over ons hotel en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen.

Wij vinden het geweldig om te horen dat u zo tevreden was over uw verblijf in NH Firenze.
Hartelijk dank voor het geven van uw feedback op Tripadvisor... Nogmaals bedankt voor uw review !

Wij hopen u in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen!

Met hartelijke groet,

1 november 2016 beoordeeld

Netjes hotel. Ruime kamers met goede bedden en nette badkamer (met bad).
Interieur lijkt nog redelijk nieuw of goed onderhouden.
Ontbijt is redelijk uitgebreid.
Met de taxi ben je in een paar minuten in de stad.

• Verbleef: oktober 2016, reisde voor zaken
NH-hotels-Firenze, Responsabile relazioni pubbliche van NH Firenze, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 november 2016

Beste Boer,

Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen in NH Firenze, met ons te delen !

Wij hopen u in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen in NH Firenze.

Met vriendelijke groeten,

8 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is modern van stijl en biedt aangename kamers. Perfecte grootte en alle comfort zoals safe, minibar, flatscreen. Leuke badkamer met ligbad.
Uitgebreid ontbijt, en vriendelijke bediening aan de bar.
Strategisch een beetje verder van het centrum maar al bij al rustig gelegen. Zeer goede akoesische isolatie!

Verbleef: maart 2016, reisde met vrienden
NH-hotels-Firenze, Responsabile relazioni pubbliche van NH Firenze, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 december 2016

Beste Krisvdk,

Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen in NH Firenze, met ons te delen.

Wij hopen u in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen in NH Firenze.
Wij kijken ernaar uit om u opnieuw te verwelkomen!

15 april 2016 beoordeeld

Prima locatie. Na eerst een kamer te hebben gekregen waar het wel erg rook naar de keuken kregen we een hele mooie kamer aan de voorkant; meer dan groot en prachtige badkamer. Perfect ontbijt elke ochtend met prima medewerkers.

• Verbleef: april 2016, reisde met vrienden