“Heerlijke verse pastagerechten!”

Bestel online
Geclassificeerd als nr. 195 van 3.200 Restaurants in Florence
Wijk: Santo Spirito
1 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op loopafstand vanuit de zuidelijke ingang van de Boboli tuinen (Romeinse poort). Gelegen in een pittoreske wijk met kleine lokale winkels. Deze zaak heeft zowel een vast aanbod aan gedroogde pasta als versgemaakte pasta zoals de pasta scoglio en de ravioli van inktvisinky met garnaaltjes en vis. De carbonara en arrabiata zijn mijn favoriet! Heel simpel maar oh zo verrukkelijk! Zeker een aanrader en perfect te combineren met een bezoek aan de Boboli tuinen.

Datum van bezoek: juli 2018

22 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super knus restaurant met heel vriendelijke bediening. Meteen naar ons zoontje van 3 jaar lachen en kletsen, hij kreeg stiften en een kleurplaat. Heel vriendelijk, ook naar ons.

Anti pasti was heerlijk, prima wijntje en onze zoon vondt het ijs (super groot) heerlijk.

Datum van bezoek: juni 2018
15 november 2017 beoordeeld

Maaltijden, sfeer, bediening waren prima, gezellig restaurant, klein van opzet. Met echte Italiaanse gerechten, heerlijk klaargemaakt.

Datum van bezoek: november 2017
31 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige trattoria, bijna een fata morgana als je de tuinen uitloopt. Prima kwaliteit en aardige bediening.

Datum van bezoek: augustus 2017
27 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Excellente maaltijd genomen op het prachtige binnenplein van het restaurant. De gegrilde biefstuk was top kwaliteit en perfect klaargemaakt. Goed passende huiswijn en heerlijk chocolade dessert. Uiterst vriendelijke bediening die u ontvangen met een stralende glimlach.

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Trattoria Boboli bekeken, bekeken ook

Florence, Provincie Florence

In Trattoria Boboli geweest? Deel je ervaringen!