“Vriendelijk personeel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Italiana Hotels Florence
Beoordeeld als nr. 167 van 410 hotels in Florence
2 september 2016 beoordeeld

We verbleven 2 nachten in dit hotel. Er was gratis parking maar 's nachts soms vol. De ontvangst was héél hartelijk door een vrouwelijke receptioniste. Ze heeft alles klaar en duidelijk uitgelegd. Super ! We kregen een bonnetje voor een welkomsdrink 's avonds in de bar. We hebben de eerste dag aan het zwembad verbleven. Minpuntje : Het water was wel koud. 's avonds kregen we dus een welkomsdrank aangeboden met talrijke versnaperingen. De kamer was groot en zeer proper. Ook grote badkamer met bad en douche. Het ontbijt-buffet was ook heel lekker ! Er was een bushalte voor het hotel rechtstreeks naar het anthieke Firenze. Het hotel was super dus wa keren graag terug en bevelen dit sterk aan !

Kamertip: Hogere verdieping hebben minder last van lawaai op straat of zwembad.
  • Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner

23 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst wisten we niet zeker of we bij het goede hotel aangekomen waren omdat het er van buiten nogal oud uitzag.
Bij binnen komst vind je veel houtwerk en bij de receptie heel vriendelijk personeel.
Onze receltioniste heeft bij aankomst gelijk een route op een kaart uitgestippeld voor ons zodat we alles zouden zien dan de moeite waard was.
Ook heeft ze voor ons een aantal bus haltes erop gezet zodat we de weg terug zouden vinden.
De enige min punten voor mij zijn het ontbijt en onze gedateerde kamer.
Verder een leuk hotel met een heerlijk zwembad!

Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
20 juli 2016 beoordeeld

Kamertip: Nieuwe deuropeners
  • Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
27 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Sterk verouderd, voormalig Holiday Inn, hotel. Kamers zijn netjes gerenoveerd. Ook de ontbijtzaal is gerenoveerd. Airconditioning werkte niet en dus was het veel te warm op de kamer. 23 graden in de nacht is niet prettigú. WiFi werkt zeer traag of niet. Het ontbijt is niet echt uitgebreid en de meeste tafels staan om 9:15 nog vol met kopjes en schoteltjes. Een lege tafel vinden is niet altijd makkelijk. Ja, sorry, we hebben net een volle bus passagiers gehad. Maar op de andere helft van het restaurant staan de stoelen nog op de tafels. Foei. Dat is niet bepaald klant vriendelijk. De hele sfeer is niet gastvriendelijk. Liever dat u snel weg bent dan dat u nog even geniet. Koffie automaat werkte 2 dagen slecht. Ligging t.o.v. het centrum is redelijk als je het niet erg vindt om 25 minuten in de bus te zitten of staan. Direct naast het hotel opstappen kan voor € 2,00 per persoon. Prijs/kwaliteit kan net. Maar betaal toch liever iets meer dan in dit hotel te verblijven.

Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
6 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel voor 1 of 2 nachten
Plus punten: schoon, vriendelijk personeel, goed ontbijt, goede prijs kwaliteitsverhousing, afgesloten parkeren, stil(achterzijde), bus aan overzijde straat naar centrum in 15 minuten
Min punten: matrassen zijn doorgezakt

Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
15 augustus 2015 beoordeeld

het hotel is enigszins gedateerd, de buitenkant is echt toe aan een fris likje verf, binnen is men wel begonnen met verfen maar de oude Holliday Inn meubels staan er nog en passen niet bij de (overigens mooie) nieuwe kleur combinatie. Ook binnen is veel stuk, glasplaatje van nachtkastje is stuk en gelijmd. De vloer is waarschijnlijk over het tapijt gelegd en komt op veel plekken gewoon omhoog.

Absoluut top is de serre, hier is ook het restaurant, ziet er heel mooi uit en het zwembad is ook heel fijn. Jammer dat dit geen afspiegeling s van het hotel.

Dat een hotel nog in progress is (althans dat denk ik) wil nog niet zeggen dat je andere zaken wel op orde kunt hebben. De wifi is zo'n voorbeeld, slecht bereik en traag, geen bereik in het zwembad, wat erg jammer is. Housekeeping gaf wel iedere dag schone handdoeken (wat onnodig is) maar we kregen in 10 dagen tijd geen schoon beddengoed, ook geen bezem of stofzuiger werd door de kamer gehaald. Bijvullen van zeep in het bad moest om worden gevraagd. Dit kan echt beter. Voorts gaat het zwembad om 10.00 uur open en om 18.30 dicht. Een avond duik bij 35 graden zit er niet in. Je mag geen glaswerk e.d. meenemen naar het zwembad, maar een alternatief wordt niet echt gepromoot.

Absolute pluspunten:
- restaurant (serre)
- zwembad (met badmeester)
- Bus stopt voor de deur
- Gina (receptie), zij maakt heel veel goed

Absolute minpunten:
- staat van onderhoud hotel
- housekeeping
- wifi
- geen kluisje op de kamer

Tip:
er is zoveel meer uit te halen, bij voorbeeld promoten van consumptiegebruik bij zwembad (koffie in een plastic mug? etc.) tegen betaalbare prijzen, meer snacks e.d. Openingstijden zwembad. Kamers beter schoonhouden.

Verbleef: Augustus, 2015
26 augustus 2014 beoordeeld

uitstekend hotel voor scherpe prijs. prachtige kamers en zwembad .mooie eetzaal gedeeltelijk buiten. mooi hotel om florence te bezoeken . makelijk aan te rijden .mooi mooi

Kamertip: room de luxe moet je nemen.
  • Verbleef: Augustus, 2014, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Florence bekeken
op 7,1 km afstand
Together Florence Inn
nr. 293 van 410 in Florence
717 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Italiana Hotels Florence geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Italiana Hotels Florence

Adres: Viale Europa 205, 50126, Florence, Italië
Locatie: Italië > Toscane > Provincie Florence > Florence
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 87 familiehotel in Florence
Nr. 96 luxe hotel in Florence
Prijsklasse: € 57 - € 260 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Italiana Hotels Florence 4*
Aantal kamers: 104
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA, Hotels.com en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Italiana Hotels Florence met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Holiday Inn Florence Hotel Florence
Florence Holiday Inn

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?