27 augustus 2017 beoordeeld

Met de shuttle bus van het vliegveld naar het treinstation duurde ongeveer een half uurtje.Daarna een kleine 5 minuutjes lopen naar het hotel. Hartelijk ontvangst bij aankomst.Koffers werden alvast naar de kamer gebracht ,omdat de kamer nog niet helemaal gereed was.De kamer was zeer netjes met elke dag schone lakens.Ontbijt goed verzorgd met vriendelijk personeel.Het hotel is zeer sfeervol ingericht met diverse leuke zit hoekjes.Hotel ligt zeer dicht bij centrum .Alles goed op loopafstand te doen.Er was ook een uitstekende gratis wifi.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
DirezioneRivoli, Responsabile reception van Rivoli Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 augustus 2017

Dear guest,

I'm really glad you had a nice stay with us .
The Rivoli Bputique HOtel is hosting it's guests since 1964 and it's always a great pleasure to welcome guests in our house.
Hope to welcome you again in the next future, best regards,

Resident Manager

10 maart 2017 beoordeeld

Typisch Italiaans stads-familiehotel, ontstaan door samenvoeging van verschillende panden. Bij aankomst maakt het receptiepersoneel je wegwijs in de doolhof.
Het hotel ligt aan de rand van het oude centrum en is een ideale uitvalsbasis voor een uitgebreide verkenning van de stad. Alles is gemakkelijk te voet te doen, ook de bezienswaardigheden aan de overkant van de Arno.
We hadden een goede maar niet overdreven grote kamer, naar waarschijnlijk zullen de afmetingen van de kamers wisselen. Over het ontbijt niets dan lof. We hebben zelden zo'n uitgebreid ontbijtbuffet gezien. Veel te veel lekkers op de vroege morgen...

• Verbleef: februari 2017, reisde met vrienden
31 augustus 2016 beoordeeld

Perfecte service, zeer vriendelijk personeel.
Kamer was zeer proper en net modern ingericht.
Gelegen op 10 minuten wandelen van grootste bezienswaardigheden en van het treinstation.
Uitgebreid ontbijtbuffet.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
DirezioneRivoli, Responsabile reception van Rivoli Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 september 2016

Dear Bert,

Thanks for the nice comment, I hope to welcome you again at the Rivoli,
Best regrds from the staff and me.

Ass. Manager

11 maart 2015 beoordeeld

We hebben 11 dagen gelogeerd in dit hotel in bed/breakfast. Een prima hotel in een historisch pand met heel vriendelijk behulpzaam personeel. De kamers zijn romantisch en heel net. Wij hadden een kamer met een balkon geboekt met uitzicht op de binnenterras. Geweldig!
Het ontbijtbuffet is heel verzorgd en uitgebreid.
Het hotel is IDEAAL gelegen, dicht bij het station, maar vooral dicht bij alle belangrijke bezienswaardigheden.
Wij hebben 1x gegeten in het hotel, het was lekker. De andere avonden gingen we eten in een Trattoria heel dichtbij.
Als we naar Firenze terugkeren boeken we zeker opnieuw in dit hotel.

Kamertip: Kamer op het 1ste verdiep met een balkon
  • Verbleef: september 2014, reisde met een partner
DirezioneRivoli, Responsabile reception van Rivoli Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 maart 2015

Dear Guest,

thanks for spendig your 11 days holidays in our house. I'm really glad you appreciated our hotel and services and had the chance of tasting our restaurant.
Remember that, during the nice season Dinner and Breakfast are served in the garden ... this could be a good reason to come back !
Hoping to welcome you again at the Rivoli, best regards.

Ass. Manager

4 november 2014 beoordeeld

Verbleven hier 2 nachten, hotel is zeer centraal gelegen, uitstekende uitvalbasis om de stad te verkennen.
Moderne ruime kamer, uitstekende douche.
Ontbijt is prima en uitgebreid.
Personeel spreekt zeer goed engels.
Jammer dat er geen gratis WiFi is, zelfs niet in de gemeenschappelijke delen

• Verbleef: november 2014, reisde met een partner