“Dagje Florence”
Beoordeling van Il Teatro

Il Teatro
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
Il Teatro is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 199 van 3.031 Restaurants in Florence
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Santa Croce
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag zijn we gedropt in Florence. Lekkere cruise middellandse zee. Maar wat een leuke stad. Wel super druk. Rond lunchtijd liepen we langs Il Teatro. Dat zag er leuk genoeg uit. Mar wat een treffer, heerlijk geluncht. Lekkere Chianti, Rèdolo 2013, erbij. Voor het eerst echte Italiaanse Gnocchi gegeten, ook lekker. Vooraf plat brood met zalm en geitenkaas. Ook al lekker. Kortom, een aanrader.

30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten, goede service die met je meedenkt qua bijgerechten. Eten zelf was ook erg lekker en smaakvol. Ook qua prijs-kwaliteit verhouding was goed.
Zeker een aanrader!

5 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is er fantastisch! De bediening presteert op topniveau!Vriendelijke en hartelijke mensen! Een absolute aanrader!

9 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten! Grote porties
Heerlijke huiswijn en vriendelijke bediening.
Let op de starters zijn al grote porties!

4 augustus 2016 beoordeeld

We hebben in Firenze wel wat restaurants gedaan, maar dit was prijs/kwaliteit de absolute max: géén coperto betalen(!!!), zeer vlotte en vriendelijke bediening, belachelijke prijzen voor wat je krijgt - en dat dat nog in de toeristische topzone in het centrum. De pizza's zijn groot en zeer royaal belegd, de pasta's met zeevruchten zijn ook toppie. Met 4 personen de ene keer 50 euro betaald, de tweede keer slechts 40 euro (steeds incl fles wijn en andere dranken), zo weinig dat ik mij afvraag of ze niks vergaten te rekenen.

Reizigers die Il Teatro bekeken, bekeken ook

Florence, Provincie Florence

In Il Teatro geweest? Deel je ervaringen!