“Mooi van buiten.”

US$ 20,03*
Vanaf
Duomo Ticket Toegang
Geclassificeerd als nr. 5 van 610 dingen om te doen in Florence
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Nee
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
31 mei 2018 beoordeeld

Van binnen viel het erg tegen. Donker, je ziet bijna niets. Er is ook niet veel te zien. Vermits de inkom gratis is, zijn er ook lange wachttijden.

26 mei 2018 beoordeeld

Ziet er heel tof uit als je 2u in de rij wil staan, de dom zelf is gratis misschien ook daarom, maar wij hadden alles van thuis geregeld en toch moet je nog voor de kapel een uur afspreken wij gingen op donderdag en mochten op zondag de kapel binnen.

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Opeens was hij er..... toen we de hoek om kwamen ......indrukwekkend ! Zo de moeite waard om te gaan zien.

21 mei 2018 beoordeeld

Dit gebouw is super mooi aan de buitenkant. De binnenkant van het gebouw is zeer bescheiden. Verwacht geen uitbundige versieringen.

Bekijk meer beoordelingen
20 mei 2018 beoordeeld

Schitterend bouwwerk. Prachtige kleuren marmer. Klokketoren staat apart te bezichtigen en te beklimmen. Staat los van de dom.

Reizigers die Duomo - Kathedraal van Florence bekeken, bekeken ook

Florence, Provincie Florence

In Duomo - Kathedraal van Florence geweest? Deel je ervaringen!