“Beeldhouwwerken.”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 51,84*
Vanaf
Van David tot David: Piazza Signoria naar de ...
Geclassificeerd als nr. 3 van 609 dingen om te doen in Florence
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Nee
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
12 juli 2018 beoordeeld

Dit grootste plein van Firenze wordt gekenmerkt door de vele beeldhouwwerken en de prachtige Neptunus fontein, die nu echter in renovatie is. Is ook altijd heel druk bezocht.

31 mei 2018 beoordeeld

We hebben daar genoten op een terras zodat we een mooi zicht hadden op het plein.Daar waren ze wel aan de fontein aan het werken.

21 mei 2018 beoordeeld

Vanwege het palazzo Vechio, het Uffizi en de beeldengalerij een zeer druk plein. Zeker tegen het eind van de ochtend en het begin van de middag. De fontein staat net als verleden jaar nog steeds in de steigers. Door de gebouwen er omheen zeker een plein wat de moeite van een bezoek waard is.

4 maart 2018 beoordeeld

Mooi om te zien maar door kou en restauraties kwam dit plein op ons wat rommelig over. Een mooi groot terras om even uit te rusten.

Bekijk meer beoordelingen
3 maart 2018 beoordeeld

Een bezoek aan het Piazza Signorina is zeker de moeite waard.
Florence heeft vele pleinen, maar deze moet je zker niet overslaan

Reizigers die Piazza della Signoria bekeken, bekeken ook

Florence, Provincie Florence

In Piazza della Signoria geweest? Deel je ervaringen!