“Mooi plein”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 52,08*
Vanaf
From David to David: Piazza Signoria to Accademia ...
Geclassificeerd als nr. 3 van 672 dingen om te doen in Florence
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Nee
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
31 mei 2018 beoordeeld

We hebben daar genoten op een terras zodat we een mooi zicht hadden op het plein.Daar waren ze wel aan de fontein aan het werken.

21 mei 2018 beoordeeld

Vanwege het palazzo Vechio, het Uffizi en de beeldengalerij een zeer druk plein. Zeker tegen het eind van de ochtend en het begin van de middag. De fontein staat net als verleden jaar nog steeds in de steigers. Door de gebouwen er omheen zeker een plein wat de moeite van een bezoek waard is.

4 maart 2018 beoordeeld

Mooi om te zien maar door kou en restauraties kwam dit plein op ons wat rommelig over. Een mooi groot terras om even uit te rusten.

3 maart 2018 beoordeeld

Een bezoek aan het Piazza Signorina is zeker de moeite waard.
Florence heeft vele pleinen, maar deze moet je zker niet overslaan

Bekijk meer beoordelingen
31 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig historisch plein in het centrum van de stad. Wel zeer druk. Gelegen vlakbij het Uffici museum.

Reizigers die Piazza della Signoria bekeken, bekeken ook

Florence, Provincie Florence

In Piazza della Signoria geweest? Deel je ervaringen!