NH Hotels
Hotel Silla(Florence)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 177 per nacht.

Hotel David(Florence)
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Gratis parkeren
Orcagna Hotel(Florence)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
San Firenze Suites & Spa(Florence)
Agoda.com
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 396 per nacht.

Villa Aruch(Florence)
Gratis annuleren tot 24/07
  • Gratis parkeren
NH Firenze Anglo American(Florence)
  • Inclusief ontbijt
Plus Florence(Florence)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
  • Zwembad
Hotel Lungarno(Florence)
US$ 1.666
Cancelon
31 mei 2017 beoordeeld

Een mooi hotel, wel beetje aan de dure kant, maar ideaal als uitvalbasis voor een citytrip in Firenze.
Vooral de cocktailbar is de moeite waard. Ongelooflijke obers die de meest verrassende cocktails maken. De kamers zijn OK, het ontbijt is vrij basic, maar OK. Geniet zeker van de kunst in het hotel.

Kamertip: kies kamers z hoog mogelijk!
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Stefano M, Manager van Gallery Hotel Art, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 juni 2017

Dear Nicolas U,

Thank you for sharing your experience with other Tripadvisor Users.
We are happy to read that you enjoyed your stay with us and that you especially liked our Fusion Bar. Our barmen always try to offer something new for all our guests and they always create unique cocktails.
The hotel’s art exhibition is continuously changing every year so that our returning guests can always admire a new one on their next visit.
We hope to welcome you back soon.

Gallery Hotel Art Team

12 februari 2017 beoordeeld

Het hotel ligt vlakbij de Ponte Vecchio, het is modern, de kamers zijn ruim (de standaard kamers niet maar neem daarom een luxere kamer), met lichte kleuren en als je geluk hebt een terras met zicht op Florence. De bedden (voor ons) wat aan de harde kant, luxe linnengoed, badartikelen van Salvatore Ferragamo, heerlijk. Het ontbijt is vers en uitgebreid. Wil je een gebakken, gekookt of een ander eitje moet je aardig wat voor bij betalen. Maar de kers op de taart is het personeel. Ze zijn erg behulpzaam, sympathiek, geven leuke restaurant tips en altijd klaar voor een gezellig praatje. Wij waren er tijdens mijn verjaardag en bij thuiskomst lag er een kadootje met een lieve felicitatie op de kamer. Hoe attent kunnen ze zijn. Het personeel is een 10 waard

Kamertip: Take a room with a terras
  • Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
10 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

perfect hotel, lekker eten, zeer bekwaam personeel, alles tip top in orde!!!
Best niet met de auto naartoe gaan, aangezien de doorgang beperkt is. Er is een autodienst (ze parkeren je auto ergens in een parking), maar die is wel redelijk duur, 35€/dag.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Stefano M, Rooms Division Manager van Gallery Hotel Art, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 oktober 2016

Dear 367xavierv,

Thank you very much for taking the time to write a review about Gallery Hotel Art.
We are delighted to know that you enjoyed the hotel, the food and the service we provided. However we are very sorry that driving into Florence and the parking cost did not meet your expectations. We hope you will visit Florence again, as you will be most welcome.

& Gallery Hotel Art Team

11 januari 2016 beoordeeld

Samen met m'n dochter.De locatie was perfect,de stad prachtig.zelfs in de regen.we kregen paraplu's mee van de vriendelijke portier.De cocktails iedere avond een feestje,met heel attend,een box met mooie hapjes!De bedden comfortabel,de badkamer erg groot( we vragen ons nog steeds af waar de krukjes onder de wastafels voor waren).de receptie was heel behulpzaam bij het reserveren voor een restaurant.dit was geen overbodige luxe want ieder restaurant was s'avonds vol.

Kamertip: De hoofdkussens waren vrij hard
  • Verbleef: januari 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Stefano M, Manager van Gallery Hotel Art, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 januari 2016

Dear Wibo L,

Thank you for taking the time to review your recent stay with us at Gallery Hotel Art.
We were very happy to hear the service received was appreciated as we always strive to provide the best for all our guests.
We hope to have the pleasure to welcome you back in a near future.

5 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanaf het eerste moment tot het laatste een excellente ervaring! We hadden een verblijf van 7 nachten inclusief ontbijt en transport van en naar de luchthaven.
Bij aankomst stond de chauffeur van het hotel ons reeds op te wachten. Bij aankomst in het hotel werden we vriendelijk ontvangen door Elisa, die ons kende van de e-mails die we uitwisselden om onze reis te boeken. We hadden een prachtige Prestige kamer. Een aangename verrassing was dat de kamer tijdens ons avondmaal werd klaargemaakt voor de nacht: gordijnen sluiten, slippers klaarzetten, verse handdoeken... Het ontbijtbuffet is royaal, met vooral lekkere honinggraat en vers fruit. Alles wat we verlangden werd onmiddellijk geregeld. Het hotel bevindt zich op loopafstand van alle bezienswaardigheden, maar toch in een rustige straat. We hebben een fantastisch verblijf gehad en zouden dit hotel aan iedereen aanbevelen!

Verbleef: september 2015, reisde met een partner
Stefano M, Manager van Gallery Hotel Art, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 november 2015

Dear Ilse S,

We are very happy to read that your stay with us has been pleasant.
Thank you for taking the time to write such a nice review and for rewarding Elisa for her excellent customer service.
We hope to welcome you back to our Gallery Hotel Art.