Opslaan

vanaf US$ 63,64
vanaf US$ 86,78
vanaf US$ 68,27
Beoordeeld op 14 mei 2018

Prachtige plek in de stad, je bent zeker niet de enige die hier even komt kijken.. maar mis het zeker niet. In verband met de drukte zijn we nergens naar binnen geweest, maar ook buiten kan je blijven kijken en nieuwe details zien. Zo mooi!

Beoordeeld op 14 mei 2018 via mobiele applicatie

Florence bezoeken betekent de Piazza del Duomo bezoeken. Zonder een wandeling rond de Duomo en de Baptisterium is de reis onvolledig. Enerzijds sta je verbaasd van de ellenlange wachtrijen voor de kathedraal en de ingang van de kleine Baptisterium, anderzijds ben je vol ontzag voor de grandeur en het overweldigende gevoel van beide gebouwen....Must See dus...

Beoordeeld op 12 mei 2018

De DUOMO moet je gezien hebben.
Anders heb je het mooiste van Florence gemist !
De entree is gratis.Wel een lange wachtrij. De toren beklimmen is erg duur. €45,00 voor een volwassene en € 25,00 voor een kind.
Dat deden we niet.
Met een koets vanaf het plein de binnenstad door was super !

Beoordeeld op 1 mei 2018

Dit is waarschijnlijk het mooiste wat je kan zien in Firenze, zeker 's avonds wanneer alles zo mooi verlicht is. Ik was er in maart, geen vakanties maar helaas was het zelfs dan geweldig druk.

Datum van activiteit: maart 2018
Beoordeeld op 26 april 2018

Mooi gebouw en prachtige stad echter het plein is overspoeld met toeristen. Ga niet eten op de terrassen aan het plein. Ze laten je 3 euro per persoon extra betalen voor het gebruik van servet. Ook als je alleen een drankje drinkt. Advies is om de zijstraten te onderzoeken.

Datum van activiteit: april 2018