“Kom vroeg”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 58,60*
Vanaf
Privérondleiding: Italiaans ontbijt en bezoek aan ...
Geclassificeerd als nr. 1 van 610 dingen om te doen in Florence
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
31 mei 2018 beoordeeld

Door het zicht op de kathedraal is dit een prachtig plein. De gebouwen van marmer zijn zeer indrukwekkend. De eerste keer dat wij hier waren zijn we op een terras gaan zitten en hebben drie kwartier gestaard naar deze indrukwekkende gebouwen. Aanrader is om vroeg te komen. Tegen 11 uur kun je al over de koppen lopen. Zeker op het stuk tussen de Kathedraal en het Baptisterium in. Om het plein heen zijn verschillende leuke winkeltjes en restaurantjes. Kijk wel even goed op de kaart naar de prijzen zodat je niet de hoofdprijs betaald. Ondanks al het lekkere Italiaanse ijs wat er te koop is werd mijn dochter helemaal blij van de Magnum store waar je zelf je eigen Magnum kon samen stellen. Al met een al een plein waar je geweest moet zijn en dat door zijn centrale liggen moeilijk valt te ontlopen.

14 mei 2018 beoordeeld

Prachtige plek in de stad, je bent zeker niet de enige die hier even komt kijken.. maar mis het zeker niet. In verband met de drukte zijn we nergens naar binnen geweest, maar ook buiten kan je blijven kijken en nieuwe details zien. Zo mooi!

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Florence bezoeken betekent de Piazza del Duomo bezoeken. Zonder een wandeling rond de Duomo en de Baptisterium is de reis onvolledig. Enerzijds sta je verbaasd van de ellenlange wachtrijen voor de kathedraal en de ingang van de kleine Baptisterium, anderzijds ben je vol ontzag voor de grandeur en het overweldigende gevoel van beide gebouwen....Must See dus...

12 mei 2018 beoordeeld

De DUOMO moet je gezien hebben.
Anders heb je het mooiste van Florence gemist !
De entree is gratis.Wel een lange wachtrij. De toren beklimmen is erg duur. €45,00 voor een volwassene en € 25,00 voor een kind.
Dat deden we niet.
Met een koets vanaf het plein de binnenstad door was super !

Bekijk meer beoordelingen
1 mei 2018 beoordeeld

Dit is waarschijnlijk het mooiste wat je kan zien in Firenze, zeker 's avonds wanneer alles zo mooi verlicht is. Ik was er in maart, geen vakanties maar helaas was het zelfs dan geweldig druk.

Reizigers die Piazza del Duomo bekeken, bekeken ook

In Piazza del Duomo geweest? Deel je ervaringen!