“David van Michelangelo”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 21,51*
Vanaf
Skip-the-Line Florence Accademia Gallery en ...
Geclassificeerd als nr. 6 van 672 dingen om te doen in Florence
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
31 mei 2018 beoordeeld

Zeer mooi beeld.Veel volk. Je moet hier ook lang aanschuiven. Maar vermits wij een Firenze card hadden aangeschaft mochten wij in de gebouwen waar inkom moet betaald worden altijd direct binnen. Deze Card kost wel 72 € en 3 dagen geldig.

21 mei 2018 beoordeeld

Reserveer vooraf kaartjes, vier euro extra per ticket, want hier is het altijd druk. Het beeld van David is indrukwekkend en staat volledig centraal, sommige toeristen vergeten om naar al het andere moois te kijken. Jammer, want er is veel te zien.

13 mei 2018 beoordeeld

Ondanks dat er overal een replica staat van David, is de echte toch echt het mooist, de goed gelukte gespierde benen, de handen die levensecht lijken, alles klopt aan dit beeld.

Maar voor de rest viel het museum echt tegen, weinig extra's daarnaast.

Lange wachtrij ook, ondanks dat we de eerste in de rij waren. Ze laten constant de groepen voor en degene die meer betaald hebben om wachtrij te omzeilen. Prima, maar niet een uur laten wachten, terwijl we de eerste waren....

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi museum met als kopstuk dé David van Michelangelo: zeer indrukwekkend:

-anatomisch zeer correcte lichaamsdetails
-5 meter hoog
-ruim 500 jaar oud

Verder nog meer indrukwekkende werken in het museum.

In o.a. de Capelle Medicee zijn nog meer werken van Michelangeloo te bewonderen.

Bekijk meer beoordelingen
1 mei 2018 beoordeeld

Lange wachtrijen aan de ingang, zelfs aan de kant van zij die vooraf hadden gereserveerd om vervolgens allemaal naar een beeldje te gaan kijken. Voor het overige viel het allemaal wat tegen, zeker als je kijkt dat mensen uren moeten wachten om binnen te geraken.

Reizigers die Galleria dell'Accademia bekeken, bekeken ook

Florence, Provincie Florence

In Galleria dell'Accademia geweest? Deel je ervaringen!