24 april 2018 beoordeeld

Zeer goede ligging in het historisch centrum, uitgebreid ontbijt, verzorgde kamers, aangenaam personeel, sommige vrienden hebben last gehad van nachtelijk lawaai in de straat, zeer goede douche, zoals in veej hotels zou de verlichting in de badkamer beter kunnen

Verbleef: april 2018, reisde met vrienden
Carlo S, Responsabile reception van Grand Hotel Cavour, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 april 2018

Dear Guest,
Lovely to receive your review!
Thank you for your appreciation of the Cavour and its services.
Hope to see you soon!
Best regards.
Carlo Soldani
Front Office Manager

20 januari 2018 beoordeeld

4 sterren hotel die z’n 4 sterren niet echt waaardig is. Wel goed gelegen midden ih centrum. Leuke rooftopbar. Helaas was de wellness ivm defect buiten gebruik. Was ons niet van te voren gemeld. Werd ons geen compensatie voor aangeboden.

Verbleef: januari 2018, reisde voor zaken
12 mei 2017 beoordeeld

Prima ligging, vriendelijk personeel, prachtig dakterras ,hadden een standaardkamer ruim genoeg en rustig gelegen, ontbijt was uitgebreid genoeg en in het weekend mogelijk om tot 11u te ontbijten , gaan zeker terug

Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
8 januari 2017 beoordeeld

Dit hotel is voor zowat elk aspect aan te raden: de ligging, de service, het comfort. Het ligt tussen de Duomo en het Palazzo Vecchio in, dus zeer centraal. Zelfs het station ligt binnen wandelafstand. Het straalt een oude statigheid uit, maar biedt alle mogelijke comfort. Het is zeer goed onderhouden en het personeel aan de balie vriendelijk en voorkomend. Vanop het dakterras (met bar) een schitterend uitzicht over de stad, met haar verlichte monumenten. Niets dan lof.

• Verbleef: januari 2017, reisde met familie
GuestRelationCavour, Responsabile reception van Grand Hotel Cavour, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 januari 2017

Dear Sirs,
We would like to thank you for your beautiful words and we are glad to know your stay at the Grand Hotel Cavour has been enjoyable.
Your opinion is for us very important and we are very proud when the comments are so positive.
Hoping to welcome you very soon back in Florence, we remain,
Sincerely yours.
Carlo Soldani

22 juli 2016 beoordeeld

Locatie van dit hotel is super, perfect.

Hotel zelf, en dan bedoel ik personeel en bediening, is voor verbetering vatbaar. Ontbijt is oké maar niets bijzonder en personeel heeft daar duidelijk geen zin om te werken.

Kamer was zeer mooi en proper maar we hadden last van nachtlawaai.

Toch zou ik er opnieuw gaan logeren, alleen maar voor de locatie en voor het dakterras met prachtig zicht.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
Marco P, Responsabile reception van Grand Hotel Cavour, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juli 2016

lLeve marinus_linda

Hartelijk dank voor uw reactie. We zijn zo blij om te lezen dat u genoten van onze diensten die u enkele problemen met lawaai van de straat hebben gehad. Zoals u schreef sommige mensen niet een woord genaamd internationaal respect te leren kennen.
Vergeet niet om onze website te bezoeken om altijd de best mogelijke prijzen.

We kijken ernaar uit om je weer te mogen verwelkomen in de nabije toekomst

met vriendelijke groet

Marco Piteo