“Zeer aangenaam”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 51,30*
Vanaf
Geheime-doorgangentour van het Palazzo Vecchio ...
Geclassificeerd als nr. 36 van 671 dingen om te doen in Florence
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
31 mei 2018 beoordeeld

Dit is weer een zeer mooi gebouw zowel van binnen als van buiten.
Het heeft ons zeer aangenaam verrast.

18 mei 2018 beoordeeld

Dit is een uitermate iconisch gebouw, voor Firenze, Toscane en geheel Italië en € 14,- is dan wel duur om er binnen te kijken en de toren (alleen de toren is al € 10,-, dus dan maar meteen alles bekijken, zou ik zeggen) te mogen beklimmen, maar je krijgt er wel wat voor terug. Mooi om van binnen de geschiedenis te kunnen bekijken, alle rijk gedecoreerde kamers te bezichtigen en je te verwonderen hoeveel geld die De Medici's wel niet moesten hebben gehad om werkelijk elke kamer zo enorm te kunnen beornamenteren, het is ridicuul. Maar wel gaaf om te zien. Daarbij moet ik wel zeggen dat de decoratie van alle kamers me erg deed denken aan wat je allemaal aantreft tijdens de route die je aflegt naar de Sixtijnse kapel, dus heb je dat al eens gedaan, dan is het wat minder verbluffend.

Vanaf de toren, die je bereikt na veel klimwerk, is het uitzicht ook erg mooi.

Bedank Frank M. H
Een TripAdvisor-lid
8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk plein om overdag en in de avond te bezoeken.

Eetgelegenheden te prijzig rondom dit plein.

In de avond irritante verkopers

13 maart 2018 beoordeeld

Een bezoek aan het Museo di Palazzo Vecchio is een van de vele hoogtepunten van een bezoek aan Florence

Bekijk meer beoordelingen
13 maart 2018 beoordeeld

Advies is om combiticket te kopen voor entree naar museum en toren (torre); trap onhoog is even klimmen maar het uitzicht is prachtig! Ook het bekende dodenmasker van dante staat (ietwat verdekt) opgesteld.

Reizigers die Palazzo Vecchio bekeken, bekeken ook

Florence, Provincie Florence

In Palazzo Vecchio geweest? Deel je ervaringen!