Beoordeeld op 31 mei 2018

Het is een prachtig hotel dat buiten het drukke centrum van de stad gelegen is. Er is een shuttle voorzien . Deze rijdt driemaal in de voormiddag en driemaal 's avonds. 's Avonds kan je heel lekker eten in het hotel. Wel reserveren. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Mooie kamers. Het hotel ligt tegen de Taag. Wij hadden een kamer aan de achterzijde tegen het water. Bij onze kamer was een watervalletje die wel een beetje lawaai maakte, maar eens de vensters en de luiken toe hadden wij er geen last van.Wij hebben echt genoten van ons verblijf daar.

Kamertip: Wij hadden een goede kamer. De andere weet ik niet.
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
mulinofirenze, Direttore van Hotel Mulino di Firenze, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juni 2018

Dear Guest,
Thank You for taking the time to share Your experience of Mulino with other Travelers!
I am pleased to read You had a nice stay with us and that You took advantage of our shuttle-bus and greatly appreciated our Restaurant.
I hope to welcome You soon again in occasion of Your next trip to Florence,
My best regards

Beoordeeld op 25 juli 2017

Heel aangenaam hotel.
Men is er heel vriendelijk en behulpzaam.
De standaard van kwaliteit is heel hoog.
Massage besteld bij aankomst, zeker een aanrader (externe masseuse).
Onze formule was Bed&Breakfast. Ontbijt was zeker goed voor Italiaanse standaard, al ben je het na een week wel beu ; er is weinig variatie.
Restaurant heel lekker en zeer goed van kwaliteit, maar naar onze mening te duur en te weinig variatie.
De shuttlebus naar de stad hebben we niet genomen, omdat deze na 19u niet meer rijdt. Maar het is perfect te doen om met de wagen op en af te rijden naar Firenze. Parkeergelegenheden genoeg.
Wij hadden kamer 6, dit is de enige kamer die een (achter)deurtje heeft naar het zwembad ... super handig.
De kamers hebben geen terras, maar er is een deels overdekt terras voorzien naast het hotel, wat zeker een heel goed alternatief is.

Het hotel heeft heel veel pluspunten, en slechts enkele minpuntjes.
De reden waarom ik dit geen "uitstekende" score geef, is de geluidsoverlast van de weg. Het is ongelofelijk hoe zo'n klein baantje zo'n geluidsoverlast kan bezorgen. Het is dan ook een sluipweg die heel frequent gebruikt wordt.

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Giancarlo_Carniani, Direttore van Hotel Mulino di Firenze, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 oktober 2017

Dear Guest,
I am pleased to read You had a nice stay with us and I hope to welcome You soon again in occasion of Your next trip to Florence,
My best regards

Beoordeeld op 26 januari 2017 via mobiele applicatie

Wij zijn eind januari in het hotel geweest voor 4 nachten. Het was mijn moeders laatste wens om nog naar Italië te gaan. Ze zat al in een rolstoel. De service, het eten, de kamer alles was geweldig. Niks was teveel voor het personeel. We hebben ontzettend genoten!!!!! Echt voortreffelijke service en houding!

Verbleef: januari 2017, reisde met familie
mulinofirenze, Direttore van Hotel Mulino di Firenze, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 januari 2017

Dear Guest,
Thank You for You kind review, I am glad to know You and Your mother can carry with You good memories of this special holiday...
My best regards and wishes,

Beoordeeld op 1 september 2016 via mobiele applicatie

Prachtig hotel en zeer vriendelijk. Domein is heel mooi gelegen naast de Arno. Ligt op ongeveer 5 km van de stad Florence. Je kan er fietsen huren maar wij kozen voor vervoer met de shuttle, is op voorhand te bestellen maar alles is tot in de puntjes geregeld! Kamers heel netjes en mooi gelegen. Ontbijt zeer lekker, fijne bediening en je kan er buiten op het mooie terras met zicht op de Arno eten.
Sommige dingen zijn toch wel best prijzig!
Hotel is zeker een aanrader.

Dupaix S, Mechelen België

Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden
mulinofirenze, Direttore van Hotel Mulino di Firenze, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 september 2016

Dear Guest
Thank You for Your nice words, I am glad to know that You had a pleasant stay with us!
I look forward to the pleasure of welcoming You again here by the river,
Kind regards,

Beoordeeld op 17 juli 2016

Prachtig hotel aan de rivier. Schitterend uitzicht. De kamer was niet erg groot maar de locatie van dit hotel is perfect. Je hebt uitzicht op de rivier, prachtig! Personeel is erg vriendelijk.

Het restaurant serveert een heerlijk ontbijt. Het diner is meer dan heerlijk. Joh, wat kun je hier lekker eten. Laat ook zeker je adviseren over bijpassende wijnen. Ze hebben hele mooie wijnen in huis.

Er rijdt elke dag een busje naar Florence (verschillende tijden). Je kunt je auto dus lekker in de garage van het hotel laten staan. Het hotel is absoluut een aanrader.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner