Beoordeeld op 25 juli 2017

Heel aangenaam hotel.
Men is er heel vriendelijk en behulpzaam.
De standaard van kwaliteit is heel hoog.
Massage besteld bij aankomst, zeker een aanrader (externe masseuse).
Onze formule was Bed&Breakfast. Ontbijt was zeker goed voor Italiaanse standaard, al ben je het na een week wel beu ; er is weinig variatie.
Restaurant heel lekker en zeer goed van kwaliteit, maar naar onze mening te duur en te weinig variatie.
De shuttlebus naar de stad hebben we niet genomen, omdat deze na 19u niet meer rijdt. Maar het is perfect te doen om met de wagen op en af te rijden naar Firenze. Parkeergelegenheden genoeg.
Wij hadden kamer 6, dit is de enige kamer die een (achter)deurtje heeft naar het zwembad ... super handig.
De kamers hebben geen terras, maar er is een deels overdekt terras voorzien naast het hotel, wat zeker een heel goed alternatief is.

Het hotel heeft heel veel pluspunten, en slechts enkele minpuntjes.
De reden waarom ik dit geen "uitstekende" score geef, is de geluidsoverlast van de weg. Het is ongelofelijk hoe zo'n klein baantje zo'n geluidsoverlast kan bezorgen. Het is dan ook een sluipweg die heel frequent gebruikt wordt.

Datum van verblijf: juli 2017
Giancarlo_Carniani, Direttore van Hotel Mulino di Firenze, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2017

Dear Guest,
Thank You for taking the time to share Your experience of Mulino with other Travelers!
I am pleased to read You had a nice stay with us and I hope to welcome You soon again in occasion of Your next trip to Florence,
My best regards

Beoordeeld op 26 januari 2017 via mobiele applicatie

Wij zijn eind januari in het hotel geweest voor 4 nachten. Het was mijn moeders laatste wens om nog naar Italië te gaan. Ze zat al in een rolstoel. De service, het eten, de kamer alles was geweldig. Niks was teveel voor het personeel. We hebben ontzettend genoten!!!!! Echt voortreffelijke service en houding!

Datum van verblijf: januari 2017
mulinofirenze, Direttore van Hotel Mulino di Firenze, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 januari 2017

Dear Guest,
Thank You for You kind review, I am glad to know You and Your mother can carry with You good memories of this special holiday...
My best regards and wishes,

Beoordeeld op 1 september 2016 via mobiele applicatie

Prachtig hotel en zeer vriendelijk. Domein is heel mooi gelegen naast de Arno. Ligt op ongeveer 5 km van de stad Florence. Je kan er fietsen huren maar wij kozen voor vervoer met de shuttle, is op voorhand te bestellen maar alles is tot in de puntjes geregeld! Kamers heel netjes en mooi gelegen. Ontbijt zeer lekker, fijne bediening en je kan er buiten op het mooie terras met zicht op de Arno eten.
Sommige dingen zijn toch wel best prijzig!
Hotel is zeker een aanrader.

Dupaix S, Mechelen België

Datum van verblijf: augustus 2016
mulinofirenze, Direttore van Hotel Mulino di Firenze, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2016

Dear Guest
Thank You for Your nice words, I am glad to know that You had a pleasant stay with us!
I look forward to the pleasure of welcoming You again here by the river,
Kind regards,

Beoordeeld op 17 juli 2016

Prachtig hotel aan de rivier. Schitterend uitzicht. De kamer was niet erg groot maar de locatie van dit hotel is perfect. Je hebt uitzicht op de rivier, prachtig! Personeel is erg vriendelijk.

Het restaurant serveert een heerlijk ontbijt. Het diner is meer dan heerlijk. Joh, wat kun je hier lekker eten. Laat ook zeker je adviseren over bijpassende wijnen. Ze hebben hele mooie wijnen in huis.

Er rijdt elke dag een busje naar Florence (verschillende tijden). Je kunt je auto dus lekker in de garage van het hotel laten staan. Het hotel is absoluut een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 16 oktober 2015

Ik verbleef hier van 20 tot 25 september.
Dit hotel is het beste hotel waar ik ooit geweest ben.
Het hotel is prachtig en uniek, net als de locatie. Het was ontzettend fijn om na een drukke dag in Florence tot rust te komen net buiten de stad.
Vanuit onze kamer (nummer 6) hadden we een indrukwekkend uitzicht over de rivier. Ook zat onze kamer aan een soort binnenpleintje, waardoor we niet steeds door het hotel heen hoefde. Dit was heel bijzonder.

Ook was het hotel ontzettend schoon. Ik ben zelf astmatisch en heb al snel last van stof en vreemde luchtjes. Van te voren aangegeven dat ik het liefst geen bloemen en tapijt op de kamer had en hier hebben ze netjes rekening mee gehouden. Daarnaast werd er iedere dag keurig schoongemaakt, waardoor ik hier een geweldige tijd heb gehad.

Een extra pluspunt van het hotel is de shuttleservice die iedere dag op en neer naar het centrum van Florence rijdt. 's Avonds voor 10 uur konden we alvast reserveren voor de volgende dag ('s ochtends 9, 10 en 11 uur en 's avonds half 6, half 7 en half 8). Je kan ook zonder reservering mee, maar wanneer de bus dan al vol zit moet je wachten.

Wat ook heel leuk was is dat we 1 avond roomservice besteld hebben. (Hiervoor betaal je 9 euro extra voor het ietwat dure eten uit het restaurant.) Ze kwamen het netjes naar onze kamer brengen en daarna ook weer ophalen. Heel goed geregeld!

Dit hotel is zeker een aanrader en ik hoop hier ooit nog eens terug te komen!

Kamertip: Door iets meer te betalen kan je een kamer met uitzicht op de rivier krijgen. Dit zou ik zeker aanraden!
Datum van verblijf: september 2015
mulinofirenze, Direttore van Hotel Mulino di Firenze, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2015

Dear Priscillavdijk,
Thank you for Your nice words, to take care of special needs of our Guests is part of our making their holiday pleasant and comfortable.
I look forward to the pleasure of welcoming You soon again at the Mulino!
Best regards,
Giancarlo Carniani - General Manager