26 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn eind januari in het hotel geweest voor 4 nachten. Het was mijn moeders laatste wens om nog naar Italië te gaan. Ze zat al in een rolstoel. De service, het eten, de kamer alles was geweldig. Niks was teveel voor het personeel. We hebben ontzettend genoten!!!!! Echt voortreffelijke service en houding!

Verbleef: januari 2017, reisde met familie
mulinofirenze, Direttore van Hotel Mulino di Firenze, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 januari 2017

Dear Guest,
Thank You for You kind review, I am glad to know You and Your mother can carry with You good memories of this special holiday...
My best regards and wishes,
Giancarlo Carniani
General Manager

1 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig hotel en zeer vriendelijk. Domein is heel mooi gelegen naast de Arno. Ligt op ongeveer 5 km van de stad Florence. Je kan er fietsen huren maar wij kozen voor vervoer met de shuttle, is op voorhand te bestellen maar alles is tot in de puntjes geregeld! Kamers heel netjes en mooi gelegen. Ontbijt zeer lekker, fijne bediening en je kan er buiten op het mooie terras met zicht op de Arno eten.
Sommige dingen zijn toch wel best prijzig!
Hotel is zeker een aanrader.

Dupaix S, Mechelen België

Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden
mulinofirenze, Direttore van Hotel Mulino di Firenze, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 september 2016

Dear Guest
Thank You for Your nice words, I am glad to know that You had a pleasant stay with us!
I look forward to the pleasure of welcoming You again here by the river,
Kind regards,
Giancarlo Carniani
General Manager

17 juli 2016 beoordeeld

Prachtig hotel aan de rivier. Schitterend uitzicht. De kamer was niet erg groot maar de locatie van dit hotel is perfect. Je hebt uitzicht op de rivier, prachtig! Personeel is erg vriendelijk.

Het restaurant serveert een heerlijk ontbijt. Het diner is meer dan heerlijk. Joh, wat kun je hier lekker eten. Laat ook zeker je adviseren over bijpassende wijnen. Ze hebben hele mooie wijnen in huis.

Er rijdt elke dag een busje naar Florence (verschillende tijden). Je kunt je auto dus lekker in de garage van het hotel laten staan. Het hotel is absoluut een aanrader.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
16 oktober 2015 beoordeeld

Ik verbleef hier van 20 tot 25 september.
Dit hotel is het beste hotel waar ik ooit geweest ben.
Het hotel is prachtig en uniek, net als de locatie. Het was ontzettend fijn om na een drukke dag in Florence tot rust te komen net buiten de stad.
Vanuit onze kamer (nummer 6) hadden we een indrukwekkend uitzicht over de rivier. Ook zat onze kamer aan een soort binnenpleintje, waardoor we niet steeds door het hotel heen hoefde. Dit was heel bijzonder.

Ook was het hotel ontzettend schoon. Ik ben zelf astmatisch en heb al snel last van stof en vreemde luchtjes. Van te voren aangegeven dat ik het liefst geen bloemen en tapijt op de kamer had en hier hebben ze netjes rekening mee gehouden. Daarnaast werd er iedere dag keurig schoongemaakt, waardoor ik hier een geweldige tijd heb gehad.

Een extra pluspunt van het hotel is de shuttleservice die iedere dag op en neer naar het centrum van Florence rijdt. 's Avonds voor 10 uur konden we alvast reserveren voor de volgende dag ('s ochtends 9, 10 en 11 uur en 's avonds half 6, half 7 en half 8). Je kan ook zonder reservering mee, maar wanneer de bus dan al vol zit moet je wachten.

Wat ook heel leuk was is dat we 1 avond roomservice besteld hebben. (Hiervoor betaal je 9 euro extra voor het ietwat dure eten uit het restaurant.) Ze kwamen het netjes naar onze kamer brengen en daarna ook weer ophalen. Heel goed geregeld!

Dit hotel is zeker een aanrader en ik hoop hier ooit nog eens terug te komen!

Kamertip: Door iets meer te betalen kan je een kamer met uitzicht op de rivier krijgen. Dit zou ik zeker aanraden!
  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner
mulinofirenze, Direttore van Hotel Mulino di Firenze, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 oktober 2015

Dear Priscillavdijk,
Thank you for Your nice words, to take care of special needs of our Guests is part of our making their holiday pleasant and comfortable.
I look forward to the pleasure of welcoming You soon again at the Mulino!
Best regards,
Giancarlo Carniani - General Manager

12 augustus 2015 beoordeeld

Je komt op een romantische binnenkoer. Het is net alsof je romannetje binnenstapt, enkel de Italian lover ontbrak.
De ontvangst aan de receptie was vriendelijk en we kregen te horen dat we nog net op tijd waren voor het ontbijt. Kosteloos mochten we die ochtend nog genieten van het uitgebreide ontbijtbuffet. Wat een service!
De kamers in dit hotel zijn typisch Italiaans en passen bij het rustieke van de oude molen waarin het hotel gevestigd is. De antieke meubels zorgen voor een gezellige aankleding en het uitzicht (deels op de tuin/ deels op de Arno) maakten het geheel af. Een leuke extra zijn de gratis flesjes water in de minibar. Elke dag wordt dit door het kamermeisje aangevuld en dat is met deze temperaturen geen overbodige luxe! Hydrateren is de boodschap!
Het ontbijtbuffet is heel rijkelijk en biedt voor iedereen wat wils. De hartelijke en enthousiaste ‘buongiorno’ van de ontbijtdame brengt ogenblikkelijk een glimlach op je gezicht. Het is het ideale begin van een zonnige dag.
’s Middags kan je genieten van een lekkere lunch in het restaurant Il Grano D’Oro.
Aangezien het hotel iets buiten het centrum gelegen is, is het een extra pluspunt dat er een gratis shuttle is waar je gebruik van kan maken. Zowel ’s ochtends als ’s avonds rijdt dit busje driemaal over en weer naar het centrum. Even op voorhand je plaats reserveren en you are ready to go!
Een andere optie is gebruik maken van de gratis fietsen die het hotel aanbiedt. Aangezien de temperaturen iets te hoog waren, hebben wij hier geen gebruik van gemaakt. Maar in aangename temperaturen zal het zeker en vast een belevenis zijn om door het Toscaanse landschap naar de stad te fietsen.

Wil je onze foto's zien of nog meer tips & tricks lezen over Firenze check onze website! www.200-procent-magaura.be

• Verbleef: juli 2015, reisde met vrienden