“Place to be”

Geclassificeerd als nr. 79 van 2.785 Restaurants in Florence
Wijk: Santo Spirito
Wijk: Santo Spirito
6 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Schitterende beleving. Eerlijke en zeer lekkere keuken in combinatie met gepassioneerde bediening. Zeer lekkere duggestie wijnen.

Datum van bezoek: augustus 2021

8 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt alles wat we met z’n 4en aten was waanzinnig lekker. Daarnaast was de bediening om door een ringetje te halen. Dachten aan alles en waren heel subtiel aanwezig. AB-SO-LUUT gaan

Datum van bezoek: september 2020
9 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het duurde even voordat we het gevonden hadden omdat het zich in een klein doodlopend steegje bevindt. Dit steegje alleen al heeft echt zo zijn charme. Het is super romantisch en erg knap vanbinnen ook.

Het personeel was enorm vriendelijk en behulpzaam bij het kiezen van je eten. Ze stelden ons een aperitiefje voor genaamd ‘flowers’ en deze waren niet mijn smaak maar zeker eens de moeite om geproefd te hebben aangezien het zo speciaal was.

Onze voor-en hoofdgerechten waren super lekker. Mijn vriend had de steak genomen en hij zei dat het de beste was die hij al gegeten heeft.

Als je eens iets romantischer en fancy’er wilt gaan eten zou ik deze plek zeker aanraden. Mijn vriend en ik vonden het super.

Datum van bezoek: april 2019
8 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier gisteren zo ongelooflijk sfeervol, stijlvol en lekker gegeten! Chateau briand: fantastisch! Wijnen erbij helemaal goed. Bediening super vriendelijk en alert. Wat een geweldig restaurant!!

Datum van bezoek: maart 2019
7 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fantastisch restaurant.
Ligt net ad andere kant vd Arno.
Klasse qua interieur, maar ook qua bediening.
Verschillende gerechten gegeten met zijn 4 en waren echt allemaal top !
Wijnselectie is eveneens top !
Dikke aanrader en ik zou zeker terugkomen.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Osteria del Pavone bekeken, bekeken ook

Florence, Provincie Florence
Florence, Provincie Florence

In Osteria del Pavone geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.