Vandaag geopend: 07:30 - 20:30
Opslaan
Van tevoren boeken
Tours van FlorenceTown zijn vaak snel uitverkocht. Reizigers raden aan van tevoren te boeken!

vertaald door Google
Manieren om FlorenceTown te ontdekken
vanaf US$ 91,33
vanaf US$ 63,58
vanaf US$ 79,77
vanaf US$ 126,01
Beoordeeld op 16 mei 2018 via mobiele applicatie

Wat een heerlijke stad, druk, lawaai, winkels, supertoffe historie en oudheden. Zoveel restaurants dat je niet weet welke te kiezen. 3 dagen dan heb je hem helemaal gezien. Veel te doen. Zere benen van het lopen, dat wel.

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 14 september 2017

Prachtige fietstocht met gids Sibille door Florence. Werkelijk langs alle mooie en interessante plekken. Prima uitleg van alle objecten en geschiedenis, bovendien een heerlijk ijsje.

Datum van activiteit: augustus 2017
Antwoord van management:Gereageerd op 15 september 2017

Dear HZEGERS,

we are pleased to read that you enjoyed our I Bike Florence tour, this is something we always appreciate!

We will also report this message to Sibilla, she will be happy and proud of it for sure.
Of course, we hope you will be our guest again soon, in order to confirm the great review you made.

We are always at disposal for any information or question, so don’t hesitate to contact us!

Best regards

Thomas Varriale
Guest Relations
Florencetown

Beoordeeld op 9 augustus 2017 via mobiele applicatie

Charmante stad! Aanrader om een fietstour te doen de eerste dag en een fiets te huren voor de rest. Ik ben alle kanten op geweest en overal gaat de stad over in schattig groene omgeving. Bezoek ook vooral Fisole.

Datum van activiteit: april 2017
Beoordeeld op 5 mei 2017 via mobiele applicatie

Fantastische mooie tour door Florence gemaakt onder begeleiding van Caterina. Rustige en goed verstaanbare gids. Alles op een rustig tempo kunnen zien. Aanrader om de tour om 18:00 te nemen, met een mooie zonsondergang bij Ponte Vechio.

Datum van activiteit: mei 2017
Beoordeeld op 2 september 2016

Zeer leuke en leerzame middag gehad onder leiding van Alessio van FlorenceTown.
Voordat de les begon eerst naar het leslokaal gelopen, ongeveer 10 minuten. Wij hadden het geluk met een groepje van 8 te zijn. Hierdoor veel persoonlijke aandacht en mogelijkheid tot vragen stellen. Veel tips en aanwijzingen gekregen over het pizza maken. Daarna onder het genot van een glaasje wijn de pizza opgegeten met als dessert het net gemaakte chocolade ijs. Doordat we met een klein groepje waren, duurde het alles bij elkaar 2,5 uur. Ik zou het iedereen aanraden te doen. Ook onze dochters van 13 en 15 vonden het zeer geslaagd. Alessio sprak zeer goed engels en hij was heel geduldig met het beantwoorden van vragen. Na thuiskomst had ik toch nog een vraag, gemaild naar FlorenceTown en persoonlijk van Alessio een antwoord gekregen! Goede service!

Datum van activiteit: augustus 2016