“Firenze: geweldig!”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 92,93*
Vanaf
Italiaanse kookcursus met een kleine groep ...
Geclassificeerd als nr. 10 van 61 Cursussen & workshops in Florence
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Één van die plaatsen in Italië die je gezien moet hebben als je van city trips houdt. Gezellig en veel te zien.

16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke stad, druk, lawaai, winkels, supertoffe historie en oudheden. Zoveel restaurants dat je niet weet welke te kiezen. 3 dagen dan heb je hem helemaal gezien. Veel te doen. Zere benen van het lopen, dat wel.

14 september 2017 beoordeeld

Prachtige fietstocht met gids Sibille door Florence. Werkelijk langs alle mooie en interessante plekken. Prima uitleg van alle objecten en geschiedenis, bovendien een heerlijk ijsje.

Antwoord van management:Gereageerd 15 september 2017

Dear HZEGERS,

we are pleased to read that you enjoyed our I Bike Florence tour, this is something we always appreciate!

We will also report this message to Sibilla, she will be happy and proud of it for sure.
Of course, we hope you will be our guest again soon, in order to confirm the great review you made.

We are always at disposal for any information or question, so don’t hesitate to contact us!

Best regards

Thomas Varriale
Guest Relations
Florencetown

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Charmante stad! Aanrader om een fietstour te doen de eerste dag en een fiets te huren voor de rest. Ik ben alle kanten op geweest en overal gaat de stad over in schattig groene omgeving. Bezoek ook vooral Fisole.

Bekijk meer beoordelingen
5 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische mooie tour door Florence gemaakt onder begeleiding van Caterina. Rustige en goed verstaanbare gids. Alles op een rustig tempo kunnen zien. Aanrader om de tour om 18:00 te nemen, met een mooie zonsondergang bij Ponte Vechio.

Reizigers die FlorenceTown bekeken, bekeken ook

Florence, Provincie Florence

In FlorenceTown geweest? Deel je ervaringen!