“Lekker snel”
Beoordeling van Braciere Malatesta

Braciere Malatesta
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
Braciere Malatesta is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 413 van 3.063 Restaurants in Florence
Wijk: San Lorenzo
Wijk: San Lorenzo
22 augustus 2018 beoordeeld

Mijn piza was heerlijk met heel veel groenten bedekt. Vooral de gecameliseerde uien waren heerlijk. De bodem was iets minder maar alles bijelkaar zeker een ruime voldoende. Prettige service en dito prijs

Datum van bezoek: augustus 2018

14 augustus 2018 beoordeeld

Een fijn restaurantje in de buurt van het station met goed eten voor een goede prijs. Ik nam met mijn zoon de steak van 800 gram en ik kreeg tranen van ontroering, zo lekker was hij. Ook erg vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: augustus 2018
16 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker eten en drinken in hip ingericht restaurant met kleine binnentuin. Veel keus, ook voor kinderen.

Datum van bezoek: juli 2018
26 oktober 2017 beoordeeld

Een leuke inrichting, goed gelegen, vriendelijk personeel en goed eten. Wat wil je nog meer?
Wij hadden de bruscetta en de toast met verschillend beleg (kippenlever !!!), gevolgd door de mixed grill.
Voor mij mocht de steak iets meer gebakken zijn, maar blijkbaar hoort het nu eenmaal zo in Firenze. Niets negatiefs dus.
Een en ander werd overgoten met een liter (lekkere) huiswijn à 13 euro en er was kaastaart en Tiramisu als afsluiter.
Lekker gegeten in een leuke omgeving (bijeenraapsel van verschillende tafels en stoelen) voor een eerlijke prijs.
Wat wil je nog meer?

Datum van bezoek: oktober 2017
22 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuke bistro in vintage stijl.
Vriendelijk personeel . Eten meer dan middelmaat.
Verrassend achter de sobere voorgevel !

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Braciere Malatesta bekeken, bekeken ook

Florence, Provincie Florence
Florence, Provincie Florence

In Braciere Malatesta geweest? Deel je ervaringen!