“Heerlijk vers belegd broodje”
Beoordeling van All' Antico Vinaio

All' Antico Vinaio
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 13 van 50 Snelle hap in Florence
Meer informatie over het restaurant
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Wijk: San Giovanni
9 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Apple Maps stuurde mij deze kant op voor een heerlijke broodje. De rijen buiten was even schrikken (ze hebben twee zaken tegenover elkaar), maar die gasten werken zo hard. Voor je het weet moet je je bestelling doorgeven, wordt je broodje naar wens gemaakt, afrekenen en sta je weer buiten. Zeker de moeite waard!

Datum van bezoek: mei 2017

4 mei 2017 beoordeeld

Super! Wat een geweldige zaak. Buiten staat al een rij, maar het wachten is het zeker waard. Een geweldig en vers klaargemaakt broodje.
Een absolute aanrader. Niet Florence verlaten zonder een broodje te hebben gegeten!

Datum van bezoek: mei 2017
14 maart 2017 beoordeeld

Elke keer als we in Florence zijn, gaan we hier een broodje eten.
Er is zeer veel keuze en ze beleggen de broodjes overdadig. Kan niet wachten op ons volgende bezoek ;-)

Datum van bezoek: september 2016
12 januari 2017 beoordeeld

In een straatje vlakbij de Piazza della Signoria ligt dit gezellig restaurantje, waar lange files jonge mensen buiten aanschuiven voor een belegd broodje. Binnen is het een drukke bediening aan een beperkt aantal tafels, dicht op elkaar. De vlees- en kaasschotels zijn aanraders, net als de desserts. En bovenop een mooie keuze van vooral Toscaanse wijnen aan redelijke prijzen, zeker als men rekening houdt met de ligging zo vlak in het toeristische centrum.

Datum van bezoek: januari 2017
28 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals iedereen kan ik ook beamen dat de broodjes hier SUPER zijn.
De jongens zijn super vriendelijk en werken zeer snel.
Het is net een geoliede machine, maar de kwaliteit blijft zeer hoog. Zeer rijkelijk belegde broodjes met super verse ingrediënten.
Een echte aanrader en ja het is het aanschuiven/wachten waard.
Alleen als je de jongens kent kun je wel een plaatsje vooraan in de rij krijgen 😉.

Datum van bezoek: november 2016

Reizigers die All' Antico Vinaio bekeken, bekeken ook

Florence, Provincie Florence

In All' Antico Vinaio geweest? Deel je ervaringen!