“Tip: tagliatelle met wildzwijnragout”

Osteria del Cinghiale Bianco
Geclassificeerd als nr. 253 van 3.200 Restaurants in Florence
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Wijk: Santo Spirito
9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top tent als je van wildzwijn houdt. Een stukje lopen en aan de “andere” kant van de Arno, maar zeker se moeite waard!!

Datum van bezoek: augustus 2017

19 december 2017 beoordeeld

Authentiek Italiaans goed eten omringd door veel Italianen. Goede sfeer, leuke bediening maar vooral lekker eten.

Datum van bezoek: december 2017
11 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 4 stellen een tafeltje gereserveerd op suggestie van de gids die we 's morgens hadden.
Om te beginnen gemengde antipasta voor de hele tafel, hetgeen vers en smakelijk werd beoordeeld.
Lekkere huiswijn daarbij gekozen, best te doen. De kalfs T-bone en de bistecca (Runderrib-eye) waren prima gegrild en heerlijk van smaak. Ook de goulash van zwijnenvlees en de lambstew waren prima, al was het lam iets aan de vette kant.
Smakelijke toetjes en koffie met een digestief maakten de avond compleet. Dit alles voor gemiddeld €45 pp.

Datum van bezoek: november 2016
16 juni 2016 beoordeeld

Goed restaurant met vriendelijke bediening. Zonder reserveren weinig kans, enorm druk. Eten is van goede kwaliteit maar er is om 21.00 bv geen konijn meer. Wel in plaats daarvan speenvarken genomen, erg lekker en ook dessert was prima. Al met al prima maar in mijn ogen veel te druk.

Datum van bezoek: juni 2016
17 mei 2016 beoordeeld

Het restaurant is vrij vol gezet met tafels. De bediening is goed maar soms wat te snel. We kregen het gevoel dat ze zo snel mogelijk weer andere mensen op ons tafeltje wilden zetten. Het eten was in orde maar niet heel bijzonder.

Datum van bezoek: mei 2016

Reizigers die Osteria del Cinghiale Bianco bekeken, bekeken ook

Florence, Provincie Florence

In Osteria del Cinghiale Bianco geweest? Deel je ervaringen!