“Top restaurant met de uitstraling van dolce far niente”
Beoordeling van Ristorante Le Naumachie

Ristorante Le Naumachie
Geclassificeerd als nr. 16 van 305 Restaurants in Taormina
Geschikt voor: Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij Naumachie, een verborgen juweel in Taormina. Topgerechten, heerlijke wijnen en bijzondere dessert. Zeer aan te raden. De bediening heeft oog voor de mensen en is uiterst vriendelijk. Hier ervaar je als klant het echte 'dolce far niente'.

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, lekker eten en een fantastische cannoli als toetje! Een zekere aanrader als je hier in taormina bent.

15 april 2018 beoordeeld

Onverwacht gastronomisch hoogtepuntje in Taormina.
Heeft niets van de zeer nabije en massa-toerisme-overladen (en toch best lekkere) concurrenten vlakbij.
Aboslute verzorgde fijne schotels die op zoek gaan naar interessante smaakcombinaties.
Kwaliteitsvolle bediening ook, trouwens. Prijzen op het niveau van de keuken; dat is dus in het hogere segment, maar daar hoort het ook.
Voor de echte fijnproever.

11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn voorgerecht was een vergissing mijnerzijds. Ik koos kaascarpaccio met peer en honing. Niet echt een starter en bovendien was de kaas droog en smakeloos op een na
Secondi was beter : gevulde kip en op advies koos ik er ratatouille bij: lekker!
Wijn was niet bijzonder

23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor ons was dit het beste restaurant in Taormina. De gastvrijheid, de bediening, de gastheer, de wijnkaart, de warenkennis, de kwaliteit van het eten. We zaten achter het restaurant op de binnenplaats met nostalgische uitstraling. Hier klopte alles wat mij betreft. Ook de prijs / kwaliteit. Twee keer geweest tijdens ons verblijf. Een aanrader!

Reizigers die Ristorante Le Naumachie bekeken, bekeken ook

Taormina, Province of Messina

In Ristorante Le Naumachie geweest? Deel je ervaringen!