“Verstopt bij de tuinen van Taormina!”
Beoordeling van Andreas Restaurant

Andreas Restaurant
Reserveren met
Andreas Restaurant is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 44 van 304 Restaurants in Taormina
24 augustus 2018 beoordeeld

Op advies van de gastheer van "Lido de la Pigna" hier terecht gekomen. Eerlijk eten verzorgde ambiance in een modern jas! De Chef van Oostenrijkse origine is verliefd geworden op Sicilië en al zijn moois. Beschikt over een vermelding in Michelingids en terecht! Top kwaliteit.

Datum van bezoek: augustus 2018

11 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben gedurende onze vakantie beter gegeten voor minder geld. De gerechten zijn ingewikkeld maar niet echt lekker. Veel suiker en zout. Rode wijn te koud geserveerd.

Datum van bezoek: augustus 2016
2 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat Taormina thuiskomen is voor ons, en al heel wat restaurants geprobeerd hebben waren we zeer tevreden dit nieuwe en vooral culinair lekkere restaurant te vinden.

We aten hier in de avond op het terras dat uitkijkt het park.
We namen beiden een verschillend menu.
De gerechten waren verzorgd en zeer smaakvol. Heel culinair en de porties zeker ruim voldoende. Het brood is ook heel lekker.

De wijn die wij kozen was voorradig en correct.

De bediening is ook top. Vriendelijke mensen. Zeer hartelijk.

Prijs/kwaliteit super correct.

Zo een nieuw concept en nu al top... Dat beloofd... We komen zeker terug!

31 juli 2015 beoordeeld

Het restaurant is eenvoudig wat de inrichting betreft maar de maaltijden zijn van superieur niveau. Het prijsniveau is iets boven het gemiddelde maar gegeven wat men hiervoor serveert , alleszins de moeite waard.

23 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier zeer goed gegeten.
Het eten is siciliaans maar de kok is een Oostenrijker en dit zorgt voor een europese toets.
Verzorgde plats met de siciliaanse producten...
Bijzonder veel aandacht voor de service die top was.
De bdiening gebeurt door 1 man en 2 dames die alles doen en ik moet zeggen dat ik bijzonder tevreden was hiervan.
Enig minpunt was de wijnlijst die niet alleen te beperkt was maar de helft hadden ze niet binnen.
Ze hadden topdomeinen maar dan enkel de kleinere crus en dit vond ik jammer.
Wenamen de menu aan 55 euro en kregen zoveel dat we het desser niet meer moesten hebben.
Men deed 5 euro van de menuprijs van af zonder te vragen en dat vond ik sjiek

Reizigers die Andreas Restaurant bekeken, bekeken ook

Taormina, Province of Messina

In Andreas Restaurant geweest? Deel je ervaringen!