“Mooie Afsluiter”
Beoordeling van Red&White

Red&White
Reserveren met
Red&White is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 73 van 304 Restaurants in Taormina
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig hier terecht gekomen en hartelijk ontvangen (net als iedereen natuurlijk) door de eigenaar die ons ook tijdens het wachten voor een vrije plaats een prosecco aanbood. Daarna de door hem aanbevolen 3 tartaartjes en voor mijn vrouw pasta Italiaanse aard en ik een heerlijk biefstuk met champignons en lekkere gebakken aardappels die wel apart erbij geteld werden. In ieder geval heerlijk gegeten en ruim voldoende. Het was zeer zeker aan de prijzige kant maar toch wel een aanrader. Vraag wel, als je dat wilt weten, vooraf de prijzen van de door hem aangeprezen gerechten aan, om niet voor verrassingen komen te staan. Omdat deze niet op de menukaart, waar wel normale prijzen te zien zijn, staan. Wij hebben samen in combinatie met water en 2 glazen verrukkelijke wijn € 118 betaald. Maar het was wel een prima afsluiter van onze vakantie.

1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier gisterenavond gegeten
Eerst een tartaar van drie verschillende vissen en een tonijn carpassio
Daarna een lokale vis en pasta met kreeft
Toen nog een tiramisou
En een heerlijke fles witte wijn
Alles was goed alleen de prijs € 200,00 was te hoog

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben hier geluncht. Voorgerecht carpaccio van tonijn en daarna Siciliaanse salade. Vond het nou niet bepaald geweldig; alles vlak van smaak. Wel lekkere olijven en dito olijfolie. Samen met water en 2 glazen wijn moesten we bijna 100 euro afrekenen. Nee dat vond ik het zeker niet waard

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De eigenaar heeft n duidelijke strategie! Opdringerig en theatraal de dagspecials aansmeren. Dit tafereel herhaalde zich keer op keer aan iedere tafel. Chaos in de keuken (kwijtgeraakte bestellingen) en bediening terwijl de eigenaar zelf gezellig een glas wijn aan een tafel met locals drinkt. Slechte bedrijfsvoering en gastheerschap. Bij dit laatste draait het om vakkennis, samenwerking en het overtreffen van verwachtingen. Alles begint met de ambitie om de behoeften van de klant centraal te stellen. Dat ontbrak hier volledig. Eens maar nooit weer!

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een geweldig Siciliaans restaurant. Fantastische kaart, heerlijke wijn en uitmuntende bediening!

Reizigers die Red&White bekeken, bekeken ook

Taormina, Province of Messina

In Red&White geweest? Deel je ervaringen!