Beoordeeld op 9 september 2019 via mobiele applicatie

Een van de fijnste plekken waar ik ooit ben geweest. Gastvrij, fantastische ligging voor een prima prijs. Locatie met fantastisch uitzicht in een omgeving waar van alles te beleven valt.locatie is is niet geschikt voor minder valide mensen vanwege de vele trappen.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 17 mei 2018 via mobiele applicatie

3 dagen verbleven wij in appartementje 31. Een beetje weggestopt maar daardoor wel een koele kamer omdat het in de schaduw is. Verwacht geen luxe op de kamers, alles is simpel en vrij verouderd. Service is prima, zowel tijdens het ontbijt als bij de receptie. Ze vertellen je graag de leuke plekken en restaurantjes in de buurt. Ontbijt is netjes verzorgd, niet uitgebreid maar alles wat je nodig hebt is er. Accommodatie ligt uit de drukte, voor het strand moet je een stuk naar beneden en voor het centrum een stuk omhoog. Beide routes bevatten erg veel trappen, neem daarom goede schoenen mee! Enige nadeel vonden wij de overlast van de blaffende honden in de buurt.

Datum van verblijf: mei 2018
C Z, Responsabile reception van Residence Terra Rossa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2018

Thank you! Sorry for the noise, we will alert the neighbors.

Beoordeeld op 14 december 2017 via mobiele applicatie

Afgelopen zomer heb ik hier samen met mijn vriend 2 weken verbleven en het was fantastisch!
Het appartementje heeft alles wat je nodig hebt.
Boven je bed hangt een ventilator en er is nog een staande ventilator waardoor je de kamer redelijk koel kan houden.

Terra rossa heeft een leuk zwembad waar je heerlijk kunt vertoeven. Het enige nadeel is dat her zwembad maar tot 18:00 open is. Na een lang dagje uit kan je dus niet meer een duik nemen in het zwembad. Om het zwembad heen is genoeg plek om heerlijk te relaxen in een stoeltje, met super leuk uitzicht!
Je kijkt namelijk uit op het mini eilandje Isola Bella, waar je via het strand (helaas een strand met stenen i.p.v. zand) kan komen.

Terra rossa ligt best wel hoog en tenzij je een (huur)auto hebt, moet je dus veel trappen lopen. Als je bijv naar het strand wil of boodschappen wil doen moet je eerst met een lange trap naar beneden (en erger nog: je moet de trap ook weer op). Bereid je hier goed op voor in de hitte, neem water mee, het is echt een hele klim. Ook naar Taormina kun je de trap nemen naar boven!
Dit vond ik wel een nadeel... ook al is het wel goed voor je conditie!

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en alles wordt netjes schoongehouden.
Pizza’s kunnen bezorgd worden en ook een eventuele huurauto wordt ‘voor de deur’ afgeleverd.

Al met al hebben we een super vakantie gehad op deze locatie, ik zou het iedereen aanraden!

Datum van verblijf: juli 2017

Grazie mille!

Beoordeeld op 16 november 2017

In november hebben wij met z'n tweeën, vier nachten in het appartement van Residence Terra Rossa overnacht. Het appartement was keurig schoon en het was goed onderhouden.

Het uitzicht vanaf het appartement is prachtig. Het had niet beter gekund. Als wij terug zouden gaan naar deze regio dan zouden wij zeker terug keren naar Residence Terra Rossa.

Datum van verblijf: november 2017

Thank you!

Beoordeeld op 4 oktober 2017

Als je slecht te been bent - Dit dan niet boeken
Als je een kinderwagen bij je hebt - Dit dan niet boeken
Als je op zoek bent naar een bruisend nachtleven - dit dan niet boeken

Maar als je opzoek bent naar een plek om even te ontsnappen en te ontspannen, dan is dit de juiste plek. Geen enkele foto hier, kan weergeven hoe mooi het daar is. Vanaf je appartement en het zwembad kijk je uit over zee. Je ruikt de natuur en het is er heerlijk rustig. Dat is aan het begin even wennen, maar je gaat het later waarderen. De kamers zijn goed uitgerust. Aan keukenspullen genoeg en een grote schone koelkast met vriesvak. Binnen genoeg zitplaatsen, ruim van opzet en een goed bed. De inrichting is authentiek, sfeervol en vooral schoon.

Als je naar het strand of stadje wilt, dan moet je er rekening mee houden dat je ongeveer 15 min moet trap lopen. Omhoog best pittig, naar beneden goed te doen. Aan de andere kant, is dit gelijk je sportmoment van de dag. Waardoor je makkelijk een extra pizza kan eten.

Tips: Geen zin om weg te gaan voor eten? Loop naar de receptie, daar ligt een afhaalmenu, en de vriendelijke receptie besteld het voor je, en binnen 15 min is het er. En lekker ook!

Wil je boodschappen doen? Neem bigshoppers mee. Ga met de kabelbaan naar boven, loop de straat door, sla groot in, veel water, wijn, bier en oja ook wat te eten. en pak dan voor 10,00 Euro de taxi naar beneden. Dan ben je de rest van je vakantie klaar. Er zijn daar geen supermarkten in de buurt.

Deze locatie is zeer geschikt als je even tot rust wil komen, of als doorreis locatie van het eiland. Ga als de zon onder gaat met een lekker drankje bij het zwembad zitten. En geniet van het uitzicht! Het persoon is vriendelijk en zeer behulpzaam. Wij zaten in nr 11.

Ciao!

Datum van verblijf: september 2017