“Cannoli en pistache crème ”

La Pignolata Guinness Cannoli
Geclassificeerd als nr. 1 van 24 Dessert in Taormina
11 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellig winkeltje waar vooraf van alles wordt aan geboden om te proeven. Heerlijke huisgemaakte pistache crème en -pesto. En dan worden ondertussen de cannoli’s vers gemaakt; echt heel lekker!
Je kunt grote of kleine bestellen (kleine zijn leuk om meerdere vullingen te proeven).
Als laatste nog even een aanmerking over het personeel: super vriendelijk en zeer gastvrij!

24 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden nog nooit Cannoli geprobeerd, na deze super goede ervaring zeker niet de laatste keer! Echt een aanrader, de mensen die er werken zijn zeer vriendelijk en behulpzaam! Wij gaan hier zeker nog een keer terug komen deze week!

2 augustus 2017 beoordeeld

Via instagram werd ik uitgenodigd om op bezoek te komen om de cannoli te proberen. Het zag er goed uit, dus ik ben op de uitnodiging ingegaan. En wat was het lekker! Super vers bereid met veel liefde. Voor de beste cannoli moet je zeker hierheen gaan!

28 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gevonden via Tripadvisor. Zit niet echt in de loop, maar net in een zijstraatje. Moet je absoluut langs gaan. Heel hartelijk ontvangst. De Cannoli is werelds. Heerlijk gewoon. Lekker even buiten zitten met een kopje koffie. Aanrader!

6 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Nieuwschierig geworden na de recensies op tridavisor. Na een wandelingetje door de winkelstraat gevonden:) bij aankomst bijzonder vriendelijk geholpen. En genoten van een heerlijk cannoli speciaal. Echt een aanrader !!

Reizigers die La Pignolata Guinness Cannoli bekeken, bekeken ook

Taormina, Province of Messina

In La Pignolata Guinness Cannoli geweest? Deel je ervaringen!