“Heerlijk gegeten”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
3 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Door de goede recensies de keuze gemaakt om hier te eten. We hebben gekozen voor het tasting menu, was erg goed! Het personeel was vriendelijk en zorgde dat wij niks tekort kwamen.

20 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk diner gehad. Goede en charmante service, heerlijk eten (iberico varken nog nooit zo lekker gegeten en ook de ravioli met lamsgehakt was super). Zeker heen gaan!

9 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Man man, wat een spijt heb ik dat we hier pas op onze laatste avond hebben gegeten.
Moest ik voor 3-4 dagen in de buurt zijn, ik zou hier elke avond komen eten.
Fantastische wijnkaart aan een degelijke prijs, de beste ragout ooit gegeten, pasta met een zeer verfijnde vulling van parmezaan,...
Ik kan zo nog even doorgaan, maar elk gerecht was van een hoger niveau.
Als je dit bij ons wil beleven betaal je prijzen maal 2.

Petje af ook voor zo’n jonge chef(in).
Ik had zicht op de open keuken en was een genot om haar bezig te zien.

Grande!!!

6 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een pareltje in Taormina. Het eten is een genot. De gerechten zijn niet erg groot, dus minimaal 2 gangen is aan te raden. Echt een bezoek waard als je in Taormina bent!

16 augustus 2018 beoordeeld

Wat een fantastisch adresje in Taormina !!! Was zo lekker dat we er 2x zijn geweest. En echt zo culinair verwend geweest ! De pasta met lamsgehakt, de carpacio van zalm... en dan ook de lekkere aangepaste wijnen. De bediening is ook echt top ! Een echte aanrader !!

Reizigers die Vineria Modí Taormina bekeken, bekeken ook

Taormina, Province of Messina

In Vineria Modí Taormina geweest? Deel je ervaringen!