“Typisch Italiaans restaurant.”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld

Even ietsje uit het centrum, lees weg van de toeristen, is dit een plek met mooie keuken en lekkere wijnen.

Datum van bezoek: augustus 2019

25 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Al verschillende malen geweest maar kwaliteit gaat achteruit.
Achter toog is het een chaos, alles ligt overhoop gegooid.
De mama en eigenaar zijn wel super gastvrij met degustief als afsluitertje van t huis

Datum van bezoek: juli 2019
15 februari 2019 beoordeeld

We kregen er een ontzettend lekker hapje bij en het delen van het bord was ook geen probleem. Bediening was niet het vriendelijkst. Eten wat goed van smaak.

Datum van bezoek: februari 2019
7 augustus 2018 beoordeeld

Op aanraden van de eigenaar van onze b&b hier gereserveerd (noodzakelijk). Net buiten de drukste zone van Taormina is dit familierestaurant. Heel vriendelijk en attent personeel, moeder die alles graag nog eens controleert. Lekkere gerechten en dito wijnen. een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2018
17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, salade caprese met parmaham en een pizza diavola. Caprese was prima maar niet de lekkerste die we in Italië gehad hebben, voor de pizza geldt het zelfde. Wij zullen hier niet nog een keer heen gaan.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Malvasia bekeken, bekeken ook

Taormina, Province of Messina

In Malvasia geweest? Deel je ervaringen!