“Uitstekend ”

Geclassificeerd als nr. 19 van 305 Restaurants in Taormina
Geschikt voor: Lokale keuken, Mooi uitzicht
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede prijs kwaliteit! Goede wijnkaart. Vlotte bediening. Uitstekende pasta. Hoge kwaliteit producten. Een uitstekende keuze in het zeer toeristische Taormina.

Datum van bezoek: april 2018

16 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in dit restaurant. Als gezin met twee kinderen voor elk wat wils, voor een compleet diner tot alleen een pizza kan je hier terecht. Een voetbalwedstrijd stond aan dus zoonlief had goede afleiding. De Tiramisu was ook erg lekker! We komen hier nog wel eens terug.

Datum van bezoek: oktober 2017
21 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag zonder reservering geweest omdat we zin hadden in Tiramisu. Na een half uur wachten en allemaal groepen die voor ons waren konden we aan tafel. Bij de anderen verliep alles soepel en bij ons kwam er nog niet eens een fles water op tafel. Eerst kwam zelfs het eten! Dat maakte wel een hoop goed want her was heerlijk! En de Tiramisu was super! We kregen die van het huis vanwege de ellende vooraf.

Datum van bezoek: september 2017
25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een combinatie van een zeer vriendelijke bediening (Irena!) tot een fantastische linguini met langoustines en om af te sluiten, de naam van het restaurant geeft t al aan een zeer goede tiramisu!
Locative is ook prima, net een zijstraat vd hoofdweg.

Datum van bezoek: augustus 2017
6 augustus 2017 beoordeeld

Ik ben al enkele keren in Tiramisu gaan eten en het was telkens dik in orde. Een aanrader zijn toch de pasta met kreeft en de tiramisu.

Datum van bezoek: april 2017

Reizigers die Tiramisu Trattoria bekeken, bekeken ook

Taormina, Province of Messina

In Tiramisu Trattoria geweest? Deel je ervaringen!