“Heerlijk. Zeker even proeven. ”

Laboratorio Pasticceria Roberto
Geclassificeerd als nr. 1 van 5 Bakkerijen in Taormina
Keukens: Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
22 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier hebben wij een behoorlijk aantal heerlijke koekjes gegeten.
De canollo wordt ter plekke gemaakt en moet je ivm de temperatuur gelijk opeten en niet mee naar huis willen nemen.
Je kan buiten op een bankje zitten en even uitpuffen.
Alles lekker vers en erg smaakvol.
Aanrader.

1 juli 2018 beoordeeld

We komen hier telkens we in Taormina zijn: zo eens om de 7 jaar. De siciliaanse gebakjes op basis van amandelpasta in diverse smaken blijven lekker. Het vinden van het kleine winkeltje is een speurtocht op zich.. De winnaar wordt beloond. Consumeren ter plaatse niet mogelijk. De gebakjes zijn een maand houdbaar buiten de koelkast. Nooit bewaren in de koelkast.

23 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Top! Aan de dure kant. Maar is het wel waard! Gewoon willekeurig wat aanwijzen. Geweldig. Alles smaakt perfect. Niet droog.

4 augustus 2017 beoordeeld

zéér lekker , veel keuze en vooral : roberto is er gepassioneerd mee bezig , toen ik naar zijn cannolo's vroeg zei hij fier ; ik maak ze zelf en vul ze vers op , en inderdaad zo gebeurde , hij heeft 10 keer gezegd ; niet wachten tot morgen , nu opeten wat wa natuurlijk ook deden , ongeloofelijk lekker , we logeerden naast roberto en van de geur alleen al smorgens ; om gek te worden : héérlijk

2 augustus 2017 beoordeeld

Hier hebben we onze eerste (en enige) cannoli gegeten, en die was fantastisch! Onder onze ogen gemaakt, en je had na het opeten direct zin om er gelijk weer eentje te eten. Wil je typische Siciliaanse lekkernijen eten, dan moet je hier zijn.

Reizigers die Laboratorio Pasticceria Roberto bekeken, bekeken ook

Taormina, Province of Messina

In Laboratorio Pasticceria Roberto geweest? Deel je ervaringen!