Beoordeeld op 4 juni 2018 via mobiele applicatie

het hotel is 5minuten van het park af en 10minuten van het stadje.aardig personeel goed schoon. ik raad het iedereen aan om hiernaar toe tegaan. we komen zeker een keer terug!. het is ook leuk om naar syracuse en noto tegaan met een tour

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 24 september 2017

Dit hotel zal je niet teleurstellen. Uitstekende ligging op een hoogte met uitzicht op de ionische zee. Een mooie tropische tuin. Zeer vriendelijk personeel. Speciale plus voor Angelo. Goed ontbijt en een lekkere en verzorgde viergangen diner. Mogeljkheid om buiten te dineren met life music. Eens per week een Siciliaanse avond en eens een Galadiner. Goed zwembad met voldoende ligstoelen. Op wandelafstand door een prachtig park van het centrum van Taormina. Vlak bij bushalte voor Hop en Off bus en City bus. Slechts een minpuntje: we misten het lekker vers sinaasappelsap bij het ontbijt. Dit vonden we de eerste keer zo lekker. Wel was er lekker vers fruit.

Kamertip: Boek een kamer met zeezicht en balkon. Het uitzicht is prachtig.
Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 24 juli 2017

De laatste stop op onze rondreis was Taormina. Toen we het hotel eindelijk gevonden hadden, was dit een openbaring. Prachtig chic hotel. # nachten verbleven, Zeer vriendelijke receptiedame, die ons direct een parkeervignet gaf voor de auto. Kon vlakbij het hotel geparkeerd worden. Daar vanaf 20 m lopen, via het grote plein voor de bussen, trap, lift en in het hotel. Prima geregeld. Kamer was klein, maar schoon (alleen uitzicht rotswand). Groot zwembad met genoeg bedjes, diverse terrassen, handdoekenservice en een barretje. Heerlijk vertoeven met de zon zeker tot 5 uur (afhankelijk waar je ligt natuurlijk). Grote ontbijtzaal maar absoluut niet massaal. Heerlijk en uitgebreid ontbijtbuffet. Centrum Taormina op loopafstand (10/15 min.). Zeker een aanrader.

Kamertip: Probeer een kamer aan de voorzijde; prachtig zeezicht.
Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 2 mei 2017 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel, fijn zwembad, vriendelijke bediening en een schitterend uitzicht over de zee! Wel uitdagend zijn de vele trappen om de verschillende niveau's van het hotel te overbruggen. De prijs voor een werkelijk fantastische ligging van het hotel op de berg.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 18 mei 2016 via mobiele applicatie

Het hotel is heel goed gelegen. Heel kort bij de busterminal.
Iets uit het centrum en dus rustig gelegen en toch op wandelafstand van het bruisende centrum van Taormina.
Zwembad en omgeving zijn leuk maar ik denk zeer druk bezocht in hoog seizoen en dan iets te klein. We waren er in mei en dan is alles zo rustig en aangenaam qua temperatuur.
Ontbijt is alles aanwezig op buffet wat je mag verwachten van een 4 sterren hotel. Kamers hebben nood aan heropfrissing en het bed mag best een ergonomische matras krijgen want steenhard. Voor een ruglijder zoals ik geen lachertje.
We hadden B&B formule.

Datum van verblijf: mei 2016