Beoordeeld op 10 september 2018 via mobiele applicatie

Na een ochtend slenteren hier geluncht met z’n tweeën. Het hotel/restaurant is echt prachtig en het uitzicht fenomenaal! Niet om even snel een drankje te doen, nee dan doe je jezelf en het hotel te kort. Een aanrader om lekker even bij te komen en van het prachtige luxe uitzicht te genieten. Je krijgt hier bij je drankje altijd meerdere versnaperingen. Bediening uiterst vriendelijk omdat ze de tijd voor je nemen en ze spreken vloeiend Engels, heel fijn. Het is wel erg duur. Wij hadden: 4 bitterlemon, espresso, Caesar salad en een club sandwich (en dan dus de versnaperingen die je sowieso krijgt bij je drankje) en we moesten €98,- betalen. Echter vonden wij dit het dubbel en dwars waard!

Datum van verblijf: september 2018
gm-timeo, Direttore generale van Belmond Grand Hotel Timeo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2018

Dear CharlotteUTCA-FCU,

Thank you for your very kind feedback following your recent visit for lunch in our property.

We are glad to read that you very much enjoyed your time with us and we all really look forward of welcoming back very soon in Taormina and at the Belmond Grand Hotel Timeo.

Best Regards,

Beoordeeld op 10 september 2017 via mobiele applicatie

Wat een mooie plek voor een drankje aan het einde van de dag! De cocktails zijn aan de prijs maar zijn wel erg goed. Ook krijg je er veel lekkere snackjes bij. Het uitzicht op de stad en de baai is fenomenaal. Zeker een bezoekje waard na het bezichtigen van het oude theater.

Datum van verblijf: september 2017
gm-timeo, Direttore generale van Belmond Grand Hotel Timeo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2017

Dear Wetterhahn,

Thank you very much for sharing your feedback following your visit in our Bar on the terrace and we do hope to be able to welcome you back again in the future.

Best Regards,

Beoordeeld op 7 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk hotel met een zeer vriendelijke staf, uiterst behulpzaam in een geweldige omgeving.
Het restaurant is top. Een uitstekende manier om in 1 week de batterijen volledig op te laden.

Het uitzicht fantastisch vanaf het terras. Het ontbijt en diner geweldig en de kamer die wij hadden in naastgelegen villa perfect met een vide voor het slaapgedeelte en 2 badkamers.
Ook niet gewoon in Italië maar ook de WiFi heeft fatsoenlijke internet snelheden.
Vanzelfsprekend niet goedkoop maar absoluut de moeite waard.

Datum van verblijf: juni 2017
gm-timeo, Direttore generale van Belmond Grand Hotel Timeo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2017

Sehr geehrter Hans V,

Vielen Dank für Ihr Schreiben und das so positive Feedback und Ich freue mich sehr dies mit dem gesamten Team zu teilen.

Wir hoffen, dass wir Sie sehr bald wieder als unsere Gäste begrüßen dürfen, und stehen Ihnen jederzeit zur Verfügung.

Mit freundlichen Grüßen,

Beoordeeld op 15 juni 2016 via mobiele applicatie

Prachtig hotel, beste van Taormina, zowel qua ligging, service en kamers. Alles is perfect geregeld van begin tot einde. Enig minpunt vind ik dat het te prijzig is, maar als alles perfect is neemt men dit er graag bij, ook onbijt is super . Kamers zeer verzorgd en proper

Datum van verblijf: juni 2016
gm-timeo, Direttore generale van Belmond Grand Hotel Timeo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2016

Dear Carlo S,

Thank you! We are really pleased to receive such pleasant feedback and it will be my pleasure to share your kind comments with the whole team!

We hope to welcome you back to Belmond Grand Hotel Timeo in the nearest future.

Best wishes,

Beoordeeld op 22 mei 2016

we hadden wat te vieren, een verjaardag van onze vrienden, en we kozen deze locatie, op het terras van dit schitterende hotel, de prijs was navenant, 121 euro voor 5 gin/tonics, maar het was het waard

Datum van verblijf: mei 2016
gm-timeo, Direttore generale van Belmond Grand Hotel Timeo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2016

Dear 886kd,

Thank you very much for taking the time to write such positive feedback regarding your stay at Belmond Grand Hotel Timeo.

I am delighted to learn that you had a lovely time with us enjoying the Sicilian hospitality and the service offered.

On behalf of the entire team, I hope that we may welcome you back very soon.

Sincerely,