“Uit het centrum, klein loopje maar dan heb je ook wat!”
Beoordeling van Da Lorenzo

Geclassificeerd als nr. 17 van 321 Restaurants in Taormina
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Veel Italianen, gunstig teken.
Prettige bediening, goede service en heerlijke dingen op de kaart!
Mooie pasta met gamba's gegeten, groen salade met aan tafel gemaakte perfecte vinaigrette.

Datum van bezoek: augustus 2019

11 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zelden zo goede vis gegeten als hier. We mochten de vis zelf gaan kiezen en die werd dan voor ons bereid. Super lekker! Bovendien was de ober supervriendelijk en humoristisch.

Datum van bezoek: juli 2019
13 juni 2019 beoordeeld

Lekker eten net buiten de drukte. Goede prijs. Veel keus uit streekgerechten. Zeer vriendelijke bediening die de tijd voor je nemen. Een verademing in toeristische stadje.

Datum van bezoek: juni 2019
14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke malse gegrilde biefstuk van de haas. En evenzo heerlijke vis . De karafjes huiswijn goedkoop en heerlijk.

Datum van bezoek: mei 2018
24 oktober 2017 beoordeeld

Dit restaurant heeft een binnenaccommodatie, maar ook een groot terras. Hoewel het weer er niet erg betrouwbaar uitzag volgens de ober, hebben we er toch voor gekozen om lekker buiten te eten op onze eerste volle dag op Sicilië. Voor elk wat wils op de uitgebreide kaart en een vriendelijke ober, die de dressing voor de salades aan een aangrenzend tafeltje zelf klaar maakte. Niet zomaar uit een flesje, maar handwerk. Samen met de heerlijke huiswijn, werd het een prettige lunch in de niet aflatende zon. Aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Da Lorenzo bekeken, bekeken ook

Taormina, Province of Messina

In Da Lorenzo geweest? Deel je ervaringen!