“Slechte bediening, eten onder de maat.”
Beoordeling van Ristorante Da Giovanni

Ristorante Da Giovanni
Geclassificeerd als nr. 62 van 305 Restaurants in Taormina
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
17 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het uitzicht is heel mooi op het eiland Isolabella. Helaas was het eten een stuk minder. Het was ons ook niet duidelijk hoe het restaurant aan een Michelin vermelding komt. We hebben in het verleden in soortgelijke restaurants gegeten waar we uitstekende bediening en heerlijk eten hadden.
De schnietzel in dit restaurant was taai. De keuze van vleesgerechten was zeer beperkt, dan mag je toch meer kwaliteit verwachten. (4 soorten schnitzel, 2 soorten steak).
Na het hoofdgerecht erg lang noeten wachten tot onze tafel werd afgeruimd en we een keuze konden maken voor een toetje of apperatief (zeer ongebruikelijk op dit eiland).

7 oktober 2015 beoordeeld

Eten viel wat tegen. Eerst werden de hoofdmaaltijden niet tegelijk geserveerd. Het bijgeserveerde brood was niet vers, de gamba's waren lauw en in visfilet horen geen 15 tot 20 graten thuis.
Wijn was wel goed.

17 september 2015 beoordeeld

Heerlijk gegeten! Ruime keuze in gerechten en wijn. Personeel super vriendelijk. Aan een drukke weg maar daar merk je niets van.

31 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Het uitzicht is prachtig en ook voor het eten kan je hier prima terecht! Een feestje voor de lunch of diner; fruit de mer (lekker die gefrituurde ansjovis) en goede huiswijn. Niks op aan te merken en zeker voor herhaling vatbaar!

9 juli 2013 beoordeeld

We zaten aan een tafel aan het raam, mooi uitzicht op isolabella. Daarmee is alles gezegd. Misschien had de kok een vrije dag, de antipasti waren redelijk,maar de hoofdschotel was beneden de verwachtingen voor een visrestaurant. Uitgedroogd tot en met.Mixed grill droog, tong idem en de calamares waren bijna niet gefrituurd. Wijn van de Etna was goed,en maakte er nog een aangename avond van, ondanks de maaltijd. een tegenvaller van formaat en we hadden ons de dure verplaatsing met de kabelbaan kunnen besparen. Ander en beter!

• Sfeer

Reizigers die Ristorante Da Giovanni bekeken, bekeken ook

Taormina, Province of Messina
Taormina, Province of Messina

In Ristorante Da Giovanni geweest? Deel je ervaringen!