“Opgewarmd eten”

3/4uarti Antipasteria Siciliana
Geclassificeerd als nr. 11 van 321 Restaurants in Taormina
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant geeft een leuke sfeer.
Ook erg goede en aardig bediening.
Echter het eten wat ik en mijn partner hadden gekregen laat in de kwaliteit van bereiding wat wensen over.
Mijn gerecht van zwaardvis met aubergine was duidelijk een paar uur eerder gemaakt op de grill. En later opgewarmd in de oven.
Voor de prijs en de recensies is dit wat mij betreft erg teleurstellend.

Datum van bezoek: september 2019

7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Complimenten. Heerlijk gegeten, super vriendelijke bediening en veel persoonlijke aandacht. Het beste eten dat wij gehad hebben in Taormina.

Datum van bezoek: augustus 2019
3 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben hier een heerlijk menu gegeten met echt heerlijke siciliaanse produkten.
Is echt een familiebedrijf met oog op kwaliteit.
Geen toeristentroep en geen verplichte coperto.
Dan wil je wel fooi geven als het zo goed was.

Datum van bezoek: juli 2019
14 juni 2019 beoordeeld

Goed restaurant, prima gegeten. Mensen waren erg vriendelijk. Zeker een aanrader om nog eens terug te gaan.

Datum van bezoek: mei 2019
29 mei 2019 beoordeeld

Het was even zoeken maar dit restaurant is zeker de moeite waard. Echt heerlijk gegeten in de kleine restaurant. Wel even reserveren want het is zeer gewild.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die 3/4uarti Antipasteria Siciliana bekeken, bekeken ook

Taormina, Province of Messina

In 3/4uarti Antipasteria Siciliana geweest? Deel je ervaringen!