“Heerlijke verse vis”
Beoordeling van Ristorante Aranciara

Ristorante Aranciara
Reserveren met
Ristorante Aranciara is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 23 van 305 Restaurants in Taormina
12 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier heerlijke verse vis gegeten. We konden de vis zelf uitkiezen en de ober fileerde de vis bij ons aan tafel! Een echte beleving.
De prijzen zijn wel wat hoog.

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was erg lekker. Pizza’s zijn behoorlijk groot, pasta ook redelijke hoeveelheid. Restaurant ligt beschut tussen gebouwen waardoor het een erg warme/romantische sfeer heeft. Bediening was ook erg vriendelijk!

31 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We namen hier op onze laatste dag vakantie een snelle lunch op het mooie terras. Een pasta met paddenstoelen en een glutenvrije pasta met zeeëgel. Erg lekker. Leuke gastheer.

11 maart 2018 beoordeeld

Omdat wij een zoontje van 14 maanden hebben zijn wij meer van het uitgebreide lunchen. Dit was een tentje waar je zomaar aan voorbij zou lopen, maar die ons daarom juist toch zo aansprak. De ober was supersympathiek, hielp met de kinderwagen en vertelde ons hun specialiteiten. We hebben heerlijk uitgebreid 3 gangen diner gegeten, met een halve portie pasta voor onze kleine. Het was echt uitstekend. De mosselsoep was fenomenaal, de baars met de pistachekorst ook en het toetje ook. De wijn erbij was ook perfect. Zeer vriendelijk personeel, vooral voor onze kleine. Wel aan de prijs. Maar daar heb je dan ook waar voor.

29 september 2017 beoordeeld

In de tuin zit je geweldig, van te voren reserveren maar dan ook romantiek ten top.
Het eten is goed maar niet uitzonderlijk en de sommelier van dienst snapt er niets van. We kregen een vendemmia tardiva ( overigens uitstekend) bij vis en dat was dus behoorlijk verkeerd. Bediening is wat slordig, regelmatig kregen mensen geen mandje brood en nog wat schoonheidsfoutjes, maar verliefde mensen gaan hier zo op in het kader dat dit maar bijzaak is. Nogmaals eten is goed en de prijs is niet goedkoop.

Reizigers die Ristorante Aranciara bekeken, bekeken ook

Taormina, Province of Messina

In Ristorante Aranciara geweest? Deel je ervaringen!