“Goede lunch op prachtig terras”
Beoordeling van Ristorante Aranciara

Ristorante Aranciara
Reserveren met
Ristorante Aranciara is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 23 van 300 Restaurants in Taormina
31 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We namen hier op onze laatste dag vakantie een snelle lunch op het mooie terras. Een pasta met paddenstoelen en een glutenvrije pasta met zeeëgel. Erg lekker. Leuke gastheer.

11 maart 2018 beoordeeld

Omdat wij een zoontje van 14 maanden hebben zijn wij meer van het uitgebreide lunchen. Dit was een tentje waar je zomaar aan voorbij zou lopen, maar die ons daarom juist toch zo aansprak. De ober was supersympathiek, hielp met de kinderwagen en vertelde ons hun specialiteiten. We hebben heerlijk uitgebreid 3 gangen diner gegeten, met een halve portie pasta voor onze kleine. Het was echt uitstekend. De mosselsoep was fenomenaal, de baars met de pistachekorst ook en het toetje ook. De wijn erbij was ook perfect. Zeer vriendelijk personeel, vooral voor onze kleine. Wel aan de prijs. Maar daar heb je dan ook waar voor.

29 september 2017 beoordeeld

In de tuin zit je geweldig, van te voren reserveren maar dan ook romantiek ten top.
Het eten is goed maar niet uitzonderlijk en de sommelier van dienst snapt er niets van. We kregen een vendemmia tardiva ( overigens uitstekend) bij vis en dat was dus behoorlijk verkeerd. Bediening is wat slordig, regelmatig kregen mensen geen mandje brood en nog wat schoonheidsfoutjes, maar verliefde mensen gaan hier zo op in het kader dat dit maar bijzaak is. Nogmaals eten is goed en de prijs is niet goedkoop.

16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooie binnentuin, leuk en romantisch ingericht. Het eten is zonder meer uitstekend. Als voorgerecht mosselsoep genomen (let op, dit kan bijna voor een hoofdschotel tellen), als secondi dan voor de vis vab de dag gegaan a la Giotta. Zeer lekkere baars, evenwel aangezien niet van de kaart ook wel erg duur. Als je vis van de dag neemt, en die wordt op een schoteltje met veel overtuiging en italiaanse charme aangeboden, ben je wel tss 25 en 30 Euro kwijt. Wel zeer vers en lekker.
Patrick & Annick, Mechelen

28 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze eerste avond op Sicilië hier gegeten. Een echte aanrader. Het restaurant is niet gemakkelijk te vinden, maar daardoor wel rustig met een eigen binnenplaats in een bruisende stad. Qua eten hebben wij op aanraden van de chef de verse vis "catch of the day" genomen, met een bijpassende wijn. Dit bleek een goede keuze, het eten was erg goed, een echte aanrader.

Aranciara, Proprietario van Ristorante Aranciara, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 augustus 2017

We are happy that you enjoyed the dinner. And we hope to see you again if you come back to Taormina!
Greetings the staff at Aranciara

Reizigers die Ristorante Aranciara bekeken, bekeken ook

Taormina, Province of Messina

In Ristorante Aranciara geweest? Deel je ervaringen!